niedziela, 14 lipca 2024

"Blue Sapphire" czyli Brooklyn

Troszkę się u mnie dzieje. Nawet nie nadążam z publikowaniem postów na blogu. Muszę to nadgonić, bo stracę kontrolę.

Zaczynamy więc od...nowej dziewczyny na pokładzie! 

Brooklyn, bo o niej mowa, jest cudowną lalką. Tak mi się spodobała, że bez zastanowienia ją zamówiłam. Ponadto jest prezentem od Koleżanek i Kolegów z pracy, tym bardziej jest cenna i pamiątkowa!

Poznajcie

Barbie 65th Anniversary Doll With Brunette Hair

Panna ma śliczny uśmiech i włosy - bajeczne!

 

 

 

Celebruję jej obecność i ją samą do tego stopnia, że (zupełnie jak nie ja!) zostawiłam ją nawet na ciałku oryginalnym model muse! Wyobrażacie sobie?!

Teraz jednak zaczyna mnie kusić ciałko mtm i pewnie niedługo je zamienię.

Nie szczędzę jej sesji bo uważam, że jest niezwykle fotogeniczną i uroczą panną.

Sami się przekonajcie...

 

Włosy są miłe w dotyku i miękkie. Spodziewałam się czegoś odwrotnego a tu taka niespodzianka. Poza tym po ściągnięciu gumki szybko pozbyły się załamań, więc wszystko jest ok. 

Suknia jest bardzo ładnie uszyta i świetnie leży. Prezentuje sie bardzo elegancko a na fotkach wygląda dystyngowanie i pięknie! No i te czarne wizytowe rękawiczki - obłędne!

Niebieskie Szafiry w kolczykach oraz szafirowy makijaż i błysk w modnych okularach.



Wykonałam jej dziesiątki zdjęć i prawie na każdym wygląda bosko!

Na początek wynik pierwszej sesji w wkrótce inna stylizacja.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba 😉😊



Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz