czwartek, 25 lipca 2024

Koronkowa bielizna dla lalek w skali 1/6

Lina i Diva pokażą się w bieliźnie szydełkowej, którą dla nich zrobiłam. 

Namęczyłam się, bo zrobienie takich maleństw nie należy do najłatwiejszych. Może już moje ręce nie są takie sprawne...

Ale komplety są ;-)

Powstały niedawno i od razu zrobiłam im sesję, oczywiście w plenerze!

Nie będę się zbytnio rozpisywać, bo wszystko przedstawiają zdjęcia. 






Diva założyła komplecik w białym kolorze. Szeleczki podtrzymujące staniczek łączą się na karku i tam są zapięte na guziczek (cyrkonię).

 

 

 

To śliczna dziewczyna o pięknym odcieniu skóry i na dodatek wysoka! 

Bardzo lubię takie lalki, bo świetnie wypadają przed obiektywem. 

Poza tym te ich długaśne nogi aż do szyi! Boskie!





Druga z dziewcząt - Lina ma na sobie komplet w kolorze ecru. U niej są zwykłe ramiączka, przyszyte na plecach. Biustonosz zapinany na 1 cyrkonię w koszyczku.


Panny pozowały z przyjemnością i widać było, że się dobrze bawią, ale też podchodzą do swej "pracy" sumiennie i obowiązkowo. Czyli tak, jak lubię. 

 

Zarówno zestaw ecru jak i biały są w ofercie mojego sklepu na Etsy, do odwiedzenia którego serdecznie Was zapraszam 😊


To wszystko na dziś, życzę dobrego i spokojnego weekendu i oczywiście zdrówka!





2 komentarze:

  1. Podziwiam - moje oczy nie wytrzymałyby takiego mikrodziergania. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbowałam, ale są zbyt miniaturowe dla moich oczu... chyba dam sobie spokój...

      Usuń