sobota, 8 kwietnia 2023

Wielkanoc 2023

 

Kochani, Święta Wielkanocne nadeszły. 

 

Z tej okazji składam Wam życzenia zdrowia, pomyślności i pogody ducha. 

 

Życzę, aby ten czas i wiosna, która powoli próbuje się u nas rozgościć, tchnęły w nas spokój, nadzieję i wiarę. 

 

Życzę, abyśmy wszyscy chcieli, i mieli siły, uwierzyć w prawdziwą, głęboką Miłość.

 

 

Victoria bywa u mnie na blogu dość często. Zdaję sobie z tego sprawę. Jednak ciągle mnie zadziwia swoją nienachalną urodą i subtelną elegancją. 



Uszyta ostatnio suknia stała się pretekstem do wykonania sesji zdjęciowej. Modelka ma wprawdzie oczy w kolorze błękitu, ale mam nadzieję, że nie jest to przeszkodą do pokazania jej w odcieniach czerwieni.


Krótki gorsecik wykonałam na szydełku z kordonka w kolorze czerwonym. Jest zapinany na plecach na guziczek. Do niego doszyłam spódnicę a jakże! z kupionej w SH apaszki! Ramiączka to subtelne, cieniutkie łańcuszki. Dla podkreślenia miejsca łączenia staniczka z materiałem wplotłam dwa łańcuszki (biały i czerwony) zakończone koralikami.



 

 

Obok umieściłam zdjęcie moich ślicznotek: Victorii Looks oraz pani Inżynier. Obie mają sukienki "z odzysku", czyli z przyniesionych z ciucholandu, apaszek za grosze... Sukienkę brunetki pokażę w następnym poście a już teraz można ją obejrzeć na moim koncie Ig.

 

 

 

 

 

 

Mam nadzieję, że Viki w tej stylizacji Wam się spodobała.

Jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego "Na Święta" 😊🐣🐤🐥🐇i oczywiście po nich 😊

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14 komentarzy:

  1. Śliczne kreacje, potrafisz wyczarować coś pięknego niedrogim kosztem. Zyczę Ci zdrowych, spokojnych i radosnych świąt wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie. Ogromnie się cieszę, że ubranko się spodobało. Tak, masz rację. Stworzenie czegoś tanim kosztem jest bardzo satysfakcjonujące. Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Wyczarowałaś zjawiskową suknię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Gosiu! Ślę serdeczne pozdrowienia :-)

      Usuń
  3. Nie spodziewałabym się, że takiej "zimowej królowej" tak ładnie będzie w czerwieni! Obie sukieneczki (i modelki!) są śliczne.
    Dobrych, spokojnych i relaksujących Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że te sukieneczki przypadły Ci do gustu. Zastanawiałam się, czy rzeczywiście Victorii pozwolić na zaprezentowanie tej sukienki, ale zaryzykowałam i - jak widać - opłaciło się :)))
      Uściski, Chiriann :-)

      Usuń
  4. Widziałam na instagramie i zachwyciłam się połączeniem szydełkowej góry i piekną rozkloszowaną spódnicą - śliczna ta sukienka! Idealna dla tej panienki:))
    Serdecznie pozdrawiam Olu i choć już po Świetach - wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twojej Rodziny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana i bardzo się cieszę, że ubranko się podoba :)))
      Serdeczności, Małgosiu!

      Usuń
  5. Dziękuję i nawzajem. Lalki śliczne, a ta czerwona sukienka - marzenie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annette, dziękuję Ci ogromnie i ślę pozdrowienia :-)

      Usuń
  6. Serdeczne Życzenia Poświąteczne :) Czerwona sukienka na Białej Damie wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Kasiu i ślę moc serdecznych pozdrowień!

      Usuń
  7. Jakże pięknie jej w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że tak uważasz :-)
      Pozdrowienia i uściski, Joasiu :-)

      Usuń