poniedziałek, 22 lipca 2013

Glam i Sporty z serii Fashionistas

          Trochę się o siebie martwię, bo doszłam do wniosku, że ogarnęło mnie maleńkie szaleństwo. Szaleństwo posiadania. Mam nadzieję, że w porę się opamiętam i zapanuję nad tym. Póki co, na kanapie zrobionej z wikliny ciągle mogły zmieścić się jeszcze nowe modelki. Nie przyznam się nawet ile czasu spędziłam na przeglądaniu internetu, aby coś ciekawego znaleźć. W sklepach też nie było żadnych ciekawych lalek (a jeśli były to drogie i żadna twarz nie przypadła mi tak do gustu, żebym ją "musiała" mieć od razu. Postanowiłam jednak pójść do naszych południowych sąsiadów - Czechów, aby tam obejrzeć ich ofertę Barbie.
Dotarłam do jednego sklepu z zabawkami, ale muszę szczerze przyznać, że w porównaniu do sklepów po polskiej stronie, mieli o wiele większy wybór Fashonistas i nie tylko.
Szłam tam z zamiarem kupienia 1 (słownie: jednej) lalki a skończyło się na zakupie Duopacku z Glam i Sporty...
Oto Glam i Sporty  Fashionistas  Mattel -  już po zmianie ubrań.
Glam Fashionistas

Glam Fashionistas

Glam Fashionistas

Glam Fashionistas

Glam Fashionistas

Sporty Fashionistas

Sporty Fashionistas

Sporty Fashionistas

Sporty Fashionistas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz