piątek, 27 marca 2015

Smutna Cleo...

          Kruczoczarna Cleo De Nile czuje się u mnie samotna. Cały czas jest zamyślona, smutna i stroni od innych lalek. Uprzedzę Wasze dobre rady o zakupie dodatkowej Monsterki do towarzystwa, bo owszem, rozglądam się, ale z okazyjnie oferowanych, żadna mi się nie podobała. Myślę o jakiejś sympatycznej Draculaurze lub krótkowłosej Frankie... ale tych jeszcze nie spotkałam.
Siedzi więc sobie Cleo i myśli: "Po co mnie właściwie kupiłaś, skoro teraz się mną nie zajmujesz?"
Przyznałam jej w duchu rację i porwałam ją plan!
Ograniczona garderoba chudej( no dobra: zgrabnej) panny zmusiła mnie do pożyczenia ciuszków od innych lal. Z jakim skutkiem?















Nie lubię, kiedy moje lalki są zatroskane, koniecznie muszę temu jakiś zaradzić!

Miłego końca tygodnia
życzy






10 komentarzy:

  1. Dla tak charakternej Monsterki faktycznie trzeba bardzo rozważnie dobierać towarzystwo:) Wg "monsteropedii" jej najlepsza przyjaciółką jest Ghoulpia Yelps, niebieskowłosa Monsterka, która występuje w kilku wersjach, od tych łagodniejszych po bardziej wyraziste, może któraś przypadnie Ci do gustu:) Zachwycam się ta kreacją, jest przepiękna! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Wstrzymam się na razie z towarzystwem dla Cleo, bo jakoś nie mam koncepcji...
      Wezmę pod uwagę panny wymienione przez Ciebie...kto wie, może rzeczywiście któraś z nich będzie odpowiednia :)

      Usuń
  2. Wygląda wyjątkowo elegancko !! :)
    Warto zaczekać na prawdziwą przyjaciółkę , warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Królowa potrzebuje chłopa, a nie wrednej przyjaciółki :)))
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeszcze lepiej - wyrozumiałej przyjaciółki i potulnego mena?

      Usuń
  4. Pieknie ja ubralas!!! poczeka jeszcze chwilke i napewno sie doczeka monsterkowego towarzystwa :) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decyzja powinna być przemyślana...chyba, że będzie spontaniczna, tak się często zdarza :)))
      Serdeczności!

      Usuń