niedziela, 15 marca 2015

Red, black, white...

          Mam zwyczaj, że nowo kupione lalki siedzą przez jakiś czas koło mojego komputera, abym mogła się nimi nacieszyć. Tak też jest z moimi trzema Scenkami (dziwne, kiedyś mi się zupełnie nie podobały a teraz oglądam się za kolejnymi!).
Wczoraj mnie coś naszło i zmieniłam im kiecki a dziś, skoro słoneczko miło zajrzało przez okna, sesja zdjęciowa powstała tak sama z siebie :)))
Pomęczę Was zdjęciami moich pupilek, a co!






Kennedy...


















Chelsea...










Delancey...













Wiem, że dużo zdjęć, ale nie chciałam zanudzać Was Scenkami w kolejnych postach i postanowiłam umieścić wszystkie zdjęcia w tym jednym.

Tyle na dzisiaj



26 komentarzy:

  1. znowu uczta dla oczu! aż mi się zdawało, że
    zaraz z radia poleci jakiś kawałek country :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorzystałam z Twojego pomysłu...dziękuję :)))

      Usuń
  2. Kolejna śliczna sesja ze Scenkami :-) i ta Delancey... właśnie poluję na taką :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są te scenki w Twoich sukienkach :) najbardziej mi się podoba pierwsze zdjęcie blondyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe, co piszesz...
      Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje sesje! Ja też kiedyś byłam "na nie" w sprawie scenek, a teraz je naprawdę lubię:-) Śliczne Ci się trafiły, a te ciuszki - piękne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne podejście: nie emocjonowałam się tymi lalkami a teraz odwrotnie :)))
      Dziękuję za wizytę!

      Usuń
  5. Hello from Spain: I like the country style. Great dresses. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta, za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
  6. Ach ta Delancey! W tej czarnej kreacji wygląda obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delancey ma niesamowite oczy! Zauroczyły mnie :)
      Dziękuję i ślę serdeczności!

      Usuń
  7. Wszystkie kreacje piękne, ale czerwona podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony komplet wykonałam już dość dawno. Postanowiłam go przypomnieć wraz z białą i czarną sukienką. Fajnie, że Ci się spodobał.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Scenki jakoś tak mają, że w grupie prezentują się ciekawiej. W kupie siła ;-) A może to zasługa tych kontraktujących ze sobą sukienek, które dodają pannom wiele urody, a sesji wyrazistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do grupowego efektu! Osobiście bardzo lubię, kiedy na zdjęciach jest więcej lalek, choć sama rzadko takie robię...
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  9. Wow jaka piekna sesja!!! a scenek nigdy za malo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważałam kiedyś, że wszystkie Scenki są do siebie takie podobne a teraz widzę, jak bardzo się od siebie różnią! Kiedy przybywa do mnie nowa - nie mogę się nadziwić, jaka jest śliczna :)
      Rozbrajające, ale szczere :)))

      Usuń
  10. Każda z osobna jest śliczna ... kreacje super zresztą jak zawsze ... piękna sesja . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Masz rację, każda lalka jest inna, ale na swój sposób piękna.
      Cieszę się, ze podobają Ci się również ich ubranka.
      Serdeczności!

      Usuń
  11. Nigdy za scenkami nie przepadałam, ale Ty tak pieknie je pokazujesz, że zaczynam się nimi aż zachwycać :) Sukieneczki piękne wszystkie, ale moja faworytka to biała a lalka to oczywiście blondynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie blondynka ma wielki urok :) Dziękuję za pochlebne słowa na temat sukienek.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. Śliczne sukienki.
    Mam pytanie czy biała sukienka jest może do sprzedania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Niektóre z moich prac (również białą sukienkę) można znaleźć w moim sklepie "olla" na Srebrnej Agrafce, do której skieruje Cię zakładka na górze tej strony : "Mój sklep".
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Jestem zauroczona białą sukienką <3 Czy można u Ciebie taką zamówić???

    OdpowiedzUsuń