piątek, 6 marca 2015

"Opłyń mnie, ciemny lesie..."

          Hunter Huntsman kocha przyrodę i wśród drzew czuje się najlepiej. Jego oczy zabłysły, kiedy dałam znak do rozpoczęcia wyprawy! Przyjemnie było patrzeć, jak odetchnął pełną piersią ujrzawszy namiastkę lasu!
Zresztą, co będę dalej pisać...sami zobaczcie.




 

*** (Opłyń mnie, ciemny lesie)

 
Opłyń mnie, ciemny lesie,
owiń mnie, dżdżysta mgło:
niech mi się w oczach niesie,
co było duszą mą.

Niech staną mi przed wzrokiem
rzeczy lecące z mgłą;
otul mnie, mgło, pomrokiem,
otocz mnie, lesie, ćmą.




Kochałem cię, Wyżyno,
kochałem cię, o Dal!...
kochałem obcość duszy
i dumny w pustkach żal...

Kochałem cię, o słońce,
na zimnych pustkach hal - -
kochałem obcość duszy
i senny świata żal...





Kocham cię tak, o lesie,
i kocham tak twój śpiew:
że mógłbym wykląć z ciebie
anioła twoich drzew:

On, co się z szumem chwieje
lub śpi w milczeniu drzew:
ze skrzydeł swoich sieje
wieczystej ciszy siew.








Wrócił szczęśliwy! Pomyślicie, że zwariowałam, ale lubię sprawiać radość.... moim lalkom :)))


Wykorzystany utwór:   *** (Opłyń mnie, ciemny lesie), autor: Kazimierz Przerwa-Tetmajer.




20 komentarzy:

  1. taaa, a potem - "zrób mi herbatkę z wrzosu i mchu..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... z koniczyny przydrożnej i mięty... :)))

      Usuń
  2. Jeśli to jest szaleństwo, to nie jesteś jedyną wariatką tutaj:D Hunter wydaje się być bardzo zadowolony, taki samotny spacer to miła odmiana po tych babskich foszkach i wymówkach;) No i jeszcze ten wiersz. K.P.T wspaniały klimat się z tego wszystkiego złożył, pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe słowa, dziękuję i serdeczne ślę pozdrowienia :)))

      Usuń
  3. Na pierwszych zdjęciach Hunter wygląda jak młody podróżnik z początków ubiegłego wieku, przy pniu afrykańskiego baobabu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemne skojarzenie... :)))
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Hunter jest taki słodki :)
    A tak z ciekawości, możesz zdejmować mu buty? Też mam tego przystojniaka i kiedy chciałam zdjąć mu buta w jego kostce coś chrupnęło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, zdejmuję, choć strasznie ciężko schodzą, ale uparłam się, żeby zdjąć mu spodnie (jakkolwiek to brzmi) i udało się :)))

      Usuń
  5. ... a dla mnie to nie Hunter tylko Mark Dacascos w młodzieńczym wieku ... :) , i dlatego muszę kiedyś na niego zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, masz rację. Znalazłam w sieci zdjęcia, na których jest bardzo podobny.
      Oby polowanie się udało :)))

      Usuń
  6. Hello from Spain: fabulous guy. Great pics and look. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marta! Miło, że zaglądasz do mnie :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  7. Bardzo klimatyczne zdjęcia:) Hunter świetnie wygląda w takim otoczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jego ubranie mnie normalnie zachwyca, a zwłaszcza buty ! Zdjęcia piękne )

    OdpowiedzUsuń
  9. Wreszcie obejrzałam sobie tego lalka z bliska - piękny jest!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No i chłopak jest zdecydowanie w swoim żywiole:)

    OdpowiedzUsuń