sobota, 28 marca 2015

Rozbrajający optymizm Sporty!

          Jest jedna lalka, której twarz zawsze budzi u mnie dobry nastrój. To Sporty Fashionistas. Bardzo ją lubię, choć przyznam, że dawno temu, na jakiś czas pozbawiłam ją jej artykułowanego ciałka, wkładając samotną głowę do pudełka. Kiedy jednak tylko nadarzyła się okazja oddałam jej właściwe body, co prócz niej, jeszcze samą  mnie bardzo uradowało! Odtąd postanowiłam, że choćby nie wiem co się działo, ona jest nietykalna! Za swój optymizm, radość lalkowego życia i pozytywne oddziaływanie na współlokatorki :)))

Dziś, aby zrównoważyć smutnawy post z wczorajszego dnia, trochę kolorów, uśmiechu i zadowolenia!



Czerwona sukienka w groszki wydała mi się wystarczająco optymistyczna, kapelusz zaś 
jest fanaberią, kokietującym dodatkiem, lekkim i ulotnym jak motyle...
















Dużo optymizmu w każdym dniu

życzy Wam



 


26 komentarzy:

  1. Dziewczyna rzeczywiście zaraża optymizmem, jakże potrzebnym u progu wiosny, której jakoś jeszcze u nas nie widać... A taka sukienka i zalotny kapelusik pozwalają poczuć się jak w upalny, letni wieczór :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takim komentarzu z pewnością powtórzę sesję fotograficzną "w upalny, letni wieczór" bo widzę go już oczami wyobraźni :) Zieleń, pachnące kwiaty i letni, ciepły wiatr, tańczący jej we włosach...
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję!

      Usuń
  2. w tym stroju może śmiało brać ślub -
    a lub udać się na wyścigi konne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieśmiało wnioskuję, że suknia Ci się spodobała :)))
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

      Usuń
    2. nieśmiało przytakuję :)))

      Usuń
  3. Hello from Spain: I agree with you. This Barbie is one of my favorites. Awesome and fabulous red dress. It is my prefer color. Nice pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporty to naprawdę ładna lalka, choć wydaje mi się, że dość rzadko pojawia się na blogach. Zresztą u mnie również, muszę to zmienić :)
      Dziękuję, Marta za miły komentarz!

      Usuń
  4. Rzeczywiscie bardzo radosna!!! :) cudna sukienka!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był mój cel! Bardzo się cieszę, że Ci się podoba!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Piękna ta sukienka zupełnie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że trafiłam w Twój gust.
      Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  6. Pięknie wygląda a suknia pełna uroku ... taka romantyczna . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu za miły komentarz i pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  7. This dress is beautiful and she looks so springy! Make me feel like the sun is shining instead of it being cold and snowing! Yes, it has be cold and snowy here in Michigan USA. The snow is not sticking, though, so hopefully will have warm sunshine soon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci szybkiego nadejścia wiosny i słonecznych, ciepłych dni! Dziękuję za pozostawienie komentarza.
      Pozdrawiam Ciebie i Michigan!

      Usuń
  8. Wpisy i lalki muszą mieć różną temperaturę emocjonalną! ;-)
    Ty się nie wykręcaj tutaj jedną sukienką dla niej, jako mizernym zadośćuczynieniem za ucięcie głowy, zamknięcie w ciemnym pudełku i kradzież ciała, tylko płać jej do końca życia odszkodowanie w euro!!!
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerość nie zawsze popłaca :)))
      Masz jednak rację, gdyby Sporty miała możliwość wynajęcia adwokata, wolę o tym nie myśleć...
      No dobra, uszyję jej coś jeszcze i będę zabierać częściej na sesje...może być?
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. A to z nią już musisz ustalić. Chyba, że ja mam zostać tym adwokatem ;-)

      Usuń
  9. Ja również bardzo lubię jej buźkę! Moja Tereska ma ten sam wiecznie uśmiechnięty wyraz twarzyczki :)
    a suknia prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Tereska też ma ten śliczny uśmiech, to prawda :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Jakaś firma odzieżowa powinna się zgłosić do Ciebie po prawa do projektu tej sukni i wprowadzić ją do swojej sprzedaży, pierwsza bym pobiegła i ją kupiła:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem mnie rozbroiłaś tym stwierdzeniem :)))
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  11. NIE MOŻNA chować optymizmu do pudełka :):)
    Sukienka jest bossska , sama bym taką nałożyła ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Katarzyno, pochlebiasz mi...
      Gorąco pozdrawiam!

      Usuń