poniedziałek, 23 marca 2015

Blondynki kochają błękit czyli "Paleta Barw"

          Dziś, dla odmiany, poprzestanę na wykorzystaniu starych zdjęć z mojego archiwum. Tematem przewodnim będzie kolor niebieski i jego odcienie. Jest on moim ulubionym i dlatego jako pierwszy, stał się głównym bohaterem postu :)





Barbie Look Red Carpet


Steffi po reroocie i zmyciu koloru z ust.

Glam II z serii Swappin Style



Blondynka Bratz Cloe oraz jej koleżanka Yasmine. Obie w niebieskich ubrankach.

Kopciuszek w błękitnej mgiełce


 Glam Fashionistas oraz Glam II w otoczeniu błękitu








Daniela i Sophie Liv





Ponownie Barbie Red Carpet Pink Gown na ciałku artykułowanym.


Kennedy My Scene

Barbie Look Red Carpet

Kennedy My Scene



Pozdrawiam i życzę Wszystkim dużo wiosennego słonka i błękitnego nieba!


16 komentarzy:

  1. Hello from Spain: I really like your doll collection blondes. Nice pictures. I like her looks in blue. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta za odwiedziny i cieszę się, ze podoba Ci się moja kolekcja blondynek :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  2. Steffi dużo zyskała - fryzurką nawet nawiązała
    do Marii Antoniny - poszłabym w tę stronę na
    rzecz choćby jednego pościka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym całym reroocie straciłam do niej zapał :-( Włosy okazały się sztywne, zbyt grube i wcale nie do czesania! Na dodatek ma ukruszoną szyję...(moja, i tylko moja wina!)
      Gdy jednak tak na nią patrzę, rzeczywiście ma coś w sobie z MA :)
      Pomyślę jeszcze :)

      Usuń
  3. Uwielbiam te błękitne, koronkowe sweterki i kamizelki. Prześliczne!
    I jeszcze te stroje w stylu francuskim i bawarskim(?) mi się podobają, bardzo klimatyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak wspaniałą ocenę wykonanych przeze mnie koronkowych ubranek :)
      Większość jest wymysłem mojej wyobraźni lecz strój z niebieskim fartuchem to, wzorowany na oryginale, strój regionalny Śląska Cieszyńskiego.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. ...i mamy piękny żurnal z Top-modelkami :):)
    Bardzo spodobała mi się Twoja Steffie , ja też zmyłam swojej makijaż ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe Steffki mają niestety nieciekawe usta...
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Niebieski, błękit, granat... Oj, to moja ulubiona "paleta"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja również! Uwielbiam te kolory!
      Serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  6. Bardzo lubię niebieski i wszystkie jego odcienie, niestety ani moja karnacja, ani moich dzieci nie współgra dobrze z ubraniami w tym kolorze. Rekompensując sobie to, zgromadziłam mały zbiorek niebieskich bibelotów do domu. Natomiast Twoje jasnowłose piękności wyglądają w błękitach zjawiskowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Gabrielo za miłe słowa. Znalazłaś dobry sposób na wynagrodzenie sobie braków w błękitach stawiając na bibeloty. To ważne, aby otaczać się przedmiotami i kolorami, które lubimy :)))
      Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  7. Błękit to jeden z moich ukochanych kolorów - przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że motywem przewodnim wpisu został błękit :) bo to i mój ulubiony kolor! Zawsze wiedziałam, że Pink Glam z Red Carpet jest najładniejszą lalką w serii, mimo notorycznego braku lalki kręconych włosach w złotej sukni i tak uważam, ze jest ona brzydsza od tej, a jak ją przesadziłaś na ruchome ciałko to już w ogóle zyskała totalnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz. Dla mnie to też najładniejsza z tej serii, choć wspomnianej przez Ciebie lalki w złotej sukni też nie widziałam jeszcze "na żywo".
      Artykułowane ciałko daje zdecydowanie więcej możliwości podczas fotografowania i dodaje trochę "życia" lalce :)

      Usuń