niedziela, 23 października 2016

Pozłota jesiennych liści...

          Od kiedy Emily dowiedziała się, że w naszej stajni mieszka koń o pięknym imieniu Apollo, suszyła mi głowę, abym pozwoliła jej pojeździć wierzchem. Pogoda była do bani, więc ani mi w głowie były konne przejażdżki! Jednak dzisiejszym rankiem przywitało nas tak wspaniałe, radosne słońce, że nie mogłam już niczego odwlekać i Emily wraz z Apollem i psem Basterem już przed 9-tą spakowani byli do drogi.

Wycieczka była wspaniała! Słońce fantastycznie ogrzało powietrze a oczom ukazała się cała paleta barwnych: żółtych, brązowych, czerwonych i złotych  liści.




Lornetka w końcu na coś się przydała...



Okolica była bardzo przyjemna...



Poprosiłam, żeby Emily pokazała swój nowy, ciepły sweter, który skończyłam niedawno.
Przydał się i to bardzo!






Emily, jak się okazało, wspaniale radzi sobie na koniu!



Jednak przyjemności łączą się z obowiązkami, konia trzeba nakarmić!





Po powrocie do domu Emily, na moje życzenie, zgodziła się zaprezentować swój nowy sweter.
Jest zrobiony na drutach z resztek włóczki, Ma szalowy kołnierz oraz prawdziwe kieszenie, ozdobione koralikami, pełniącymi tu rolę guziczków.


- Możesz napisać, że jest bardzo ciepły i miły w dotyku - podpowiedziała mi Ruda.


Z tyłu doszyłam patkę, którą też ozdobiłam doszywając kontrastowe "guziczki".


Najważniejsze, że Emily jest zadowolona :-)






To wszystko na dziś!  3-majcie się moi Drodzy!

Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego tygodnia :-)



32 komentarze:

  1. Zachwyciłam się Emily ... bardzo fotograficzna ślicznie wyszła na fotkach a sweterek superaśny ... zdjęcia w plenerze jak zwykle najwyższej klasy . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu i również Cię serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękny, stylowy sweter, a kolor guzików idealnie dobrany pod modelkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadłam na pomysł wykorzystania tych koralików :-)
      Dzięki Iwonko i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  3. Ale cieplutki sweterek, też bym taki chciała. Ogromnie lubię przytulne rzeczy. Konik śliczny i zupełnie nienarowisty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie taka opinia :-)
      Konik jest sympatyczny, to prawda :)))

      Usuń
  4. jaki fantastyczny sweterek! a ta sesja - no urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, Akrimeks, dziękuję, że do mnie zajrzałaś :-)
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  5. ależ fajna sesyjka :) koń uroczy a sweterek śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Imago, dziękuję za miły komentarz :-)

      Usuń
  6. Piękna sesja. Emily jest urocza i pięknie wygląda na każdym zdjęciu. Cudowny sweterek, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa, ślę pozdrowienia!

      Usuń
  7. ... i nie wiem o czym najpierw pisać, bo WSZYSTKO bardzo mi się podoba !!!!
    WSZYSTKO !!! Laleczka , zdjęcia, zwierzątka, sweter ..... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym komentarzu zawarłaś tyle pochwał... dziękuję i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  8. Kobieto! jesteś Mistrzynią Kadru i Klimatu!!!

    Emilka ma mnóstwo wdzięku - w tej sesji jakoś
    pomyślałam o innej rudej - Katarzynie Dowbor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo słusznie, można się doszukać podobieństwa :-)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuję za miłe słowa :)))

      Usuń
  9. Оооо!!! Прекрасная фотосессия!!! Прекрасное пальто!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olgo, dziękuję za miły komentarz!

      Usuń
  10. Śliczny sweterek, słoneczna pogoda, piękna lalka, ładny koń, całkiem niezła jazda konna, cudowne liście... ach... jesień zawitała u Olli... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień w 100 procentach! Oby tylko udało jej się przemycić więcej dni z piękną, słoneczną pogodą!
      Pozdrawiam i bardzo dziękuję za wpis!

      Usuń
  11. Śliczne zdjęcia!!! Emilii wygląda pięknie. Sweterek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że Ci się podoba :-)
      Ślę serdeczności!

      Usuń
  12. Cudna ta Twoja pieguska :)))
    Sweterek rewelacyjny, bardzo podoba mi się :)
    nie wspomnę o całej sesji bo u Ciebie to już sama przyjemność oglądania :)))
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo, sprawiłaś mi przyjemność swoim komentarzem :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. Przepiękny sweterek! Na pewno bardzo ciepły :-) I te małe guziczki z tyłu... Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki krajobrazy! Też bym chętnie przez lornetkę popatrzyła na piękny jesienny bezkres. Emily z konikiem wygląda słodziachno i ten pieeesio:))
    Sweterek jest śliczny i koralikowe guziczki w idealnie dobranym kolorze.Lubię sama nosić takie ciepłe, milutkie swetry.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i jesienna stylizacja :) Udało Ci się uchwycić lalkę na zdjęciach w bardzo realistycznych pozach, brawo! Uwielbiam to w lalkowych sesjach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, Olla. Your photos are breathtaking! Everything about these photos is wonderful. I love the animals. The doll is posed so well, she looks real! and the knitted sweater you made is perfection! Thank you for such a love post!

    OdpowiedzUsuń
  17. Que linda ropa, las fotos estan preciosas.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :-) A taki sweterek z chęcią sama bym ubrała!

    OdpowiedzUsuń