środa, 23 września 2015

Marzenia się spełniają :-)

          Dziewczyna, którą chcę Wam dziś przedstawić przyjechała do mnie z Czech.
Dzięki przemiłej Blance, autorce Bloga Fešky "na druhou", zawitała do mnie Poppy Parker Foto Fab.
To moja pierwsza lalka od IT i muszę przyznać, że jestem nią oczarowana :-)
Piękna, fotogeniczna a na dodatek ... moja!






Przybyła do mnie w prześlicznym wdzianku, które Blanka wykonała własnoręcznie! Prócz tego, że jest niezwykle delikatne, bo zrobione chyba na najcieńszych drutach, jakie wyprodukowano, to jeszcze ma cudne kolory i kaptur! Poppy wygląda w nim bosko!
Do tego, aby panna czuła się elegancko, Blanka dodała jeszcze komplet biżuterii niebiesko-białej, idealnie pasującej do ubranka. Poppy otrzymała jeszcze drugi komplet, ciemno niebieski, prawie granatowy, który zaprezentuje nieco później. Te piękne zestawy pochodzą od Petry z Bloga "MadameRouge".
Jestem Ci, Blanko, bardzo, bardzo wdzięczna!



Poppy na razie oswaja się z nowym otoczeniem...





... ale że lubi luksus, na wygodnej kanapie poczuła się doskonale!





Mając zbyt mało czasu przed wyjściem do pracy na przymiarki  i buszowanie po szafie lalek, założyłam jej pierwszą sukienkę, która pasowała kolorystycznie, aby zobaczyć, jak się w niej prezentuje. 




Wspaniałe możliwości artykulacyjne, delikatne gesty dłońmi, śliczne, dopracowane detale ciała, przecudne, doskonale uformowane stópki...wszystko fantastyczne!  






A może czerwień? 



Buty to nowe wyzwanie, ale jestem pewna, że damy radę :-)








Przestrzegam lojalnie, że z pewnością pojawi się kilka kolejnych postów z tą piękną dziewczyną, no bo muszę się nią zwyczajnie nacieszyć :-)

Pozdrawiamy obie,
Poppy i ja,


32 komentarze:

  1. Prześliczna lalka! Gratuluję i czekam na dalsze stylizację tej uroczej laluni :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna modelka - z butami dasz radę ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :-)
      Dziękuję serdecznie i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jest naprawdę przepiękna, do tego taka dostojna, i jeszcze te delikatnie rozchylone usta:) Jestem bardzo ciekawa jakie stworzysz specjalnie dla niej kreacje, a jesli o mnie chodzi, to już z niecierpliwoscia czekam na kolejne sesje z panną PP:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Iwonko, Twoje Dynamitki mnie dodatkowo zainspirowały...są takie śliczne...
      Co do kreacji: każda barbiowa wydaje mi się zbyt mało strojna...ech, jakie to skomplikowane :)))

      Usuń
  4. U la la! Piękna kobitka! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dziewczyna, gratuluję :-) Myślę, że błękit to właśnie "jej" kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatny, turkusowy cień do powiek trochę ukierunkowuje kolorystykę... błękit jest odpowiedni, też tak uważam :-)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się suknie, wprowadzone za ten piękny lalka! Wielki praca jak zwykle :-) !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. urzekły mnie oczy piwne z cieniami
    na powiece niczym listek oliwki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle: esencja spostrzeżeń ujęta w niebanalny, subtelny sposób... :-)

      Usuń
  8. Jest po prostu cudna!!! Gratuluje takiej pieknosci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje we wszystkich ciuszkach. No co tu dużo mówić - śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna Popka, też bym nie pogardziła, choć nie jest staruszką i nie jest ruda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak piszesz :-) Ma śliczny kolor włosów, który jej bardzo pasuje :-)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  11. Prześliczna dziewczyna, wygląda jak prosto z wybiegu paryskiego :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie miłe słowa...dziękuję bardzo i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  12. Hello from Spain: I really like your Poppy. These dresses feel great in her. Fabulous photos.We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Poppy to najpiękniejsze lalki od IT :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd ją mam, też tak uważam :)))
      Bardzo dziękuję za wpis i odwiedziny!

      Usuń
  14. O jakie cudeńko! Gratuluję Olu, prawdziwa z niej piękność :) We wszystkim prezentuje się niesamowicie. Tunika, w której przybyła jest boska. Miło ją będzie oglądac u Ciebie. Buzię ma rozpoznawalną.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak ją odbierasz. Też mi się bardzo podoba. Tunika jest rzeczywiście niesamowita, bo zrobiona chyba z kordonka i to na drutach!
      Pozdrawiam i dziękuję :-)

      Usuń
  15. Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę tak pięknej modelki. Oby cały czas pojawiał się na sesjach. Nie mam dość jak na nią patrzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale nie chcę Was nią zanudzić... muszę też pokazać inne moje panny, bo już dziwnie na mnie patrzą :)))
      Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  16. Choć do Popek nigdy mnie nie ciągnęło, Twoja o jasnych włosach i ciemnych oczach, jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Los bywa przewrotny... oglądałam się za innymi pannami a w końcu wybrałam tę i nie żałuję, bo bardzo mi się podoba. Na żywo jest jeszcze ładniejsza, niż na zdjęciach.
      Dziękuję i ślę serdeczności :-)

      Usuń
  17. Ale super! Strasznie się cieszę, że ją masz, podzielam Twój zachwyt nad nią - jest niesamowita :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi niezmiernie, cieszę się, że Ci się podoba :)))
      Dziękuję i bardzo serdecznie pozdrawiam!

      Usuń