piątek, 2 stycznia 2015

Ogłoszenie wyników "Candy"

          Witam Was serdecznie!      
   
Nadszedł czas na ogłoszenie wyników losowania w Candy, które ogłosiłam 11.12.2014r.
Przypomnę, że nagrodą jest suknia koronkowa, pokazana na zdjęciu poniżej:

http://barbie-fashionistas-foto-blog-olla123.blogspot.com/2014/12/suknia-dla-tancerki-i-candy-swiateczno.html




Oto, jak przeprowadzono losowanie. (przepraszam za jakość zdjęć, ale u nas ciemno i brzydka pogoda)
Wyraźną chęć udziału w nim wyraziło 13 Czytelniczek i Czytelników mojego bloga.
Lista poniżej:

 Nad poprawnością losowania czuwało Jury w składzie: Mackie, Barbie Look oraz Glam.




Do wylosowania Laureata wyznaczono Sierotkę...

 która wybrała szczęśliwy rulonik.



Ogłaszam  wszem i wobec, że Nagrodę otrzymuje:

 bjork82 !




Gratuluję Ci, bjork82 bardzo serdecznie i żywię nadzieję, że "suknia dla Barbie" spodoba się Tobie i Twoim pannom! 

 

Proszę Cię również o podanie (w ciągu trzech dni) adresu, pod który mam wysłać nagrodę.
Mój adres kontaktowy: olusia.b123@gmail.com


 

Pozostałym Uczestnikom bardzo dziękuję za wspólną zabawę i życzę szczęścia w kolejnych "Rozdawajkach" 

 

Jeszcze raz Wszystkim życzę dużo pomyślności w Nowym 2015 Roku!

18 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięzcy!:) A samo losowanie - przeurocze!:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również gratuluję Laureatce i dziękuję za pozytywną ocenę losowania:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Hello from Spain: Congratulations to the winner. A great gift. The dress is beautiful. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ¡Muchas gracias! ¡Próspero Año Nuevo!

      Usuń
  3. Ale miałaś dużo chętnych! Toż to tłum! Nie to, co moje konkursy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. potwierdzam - liczyłam ruloniki w maszynie losującej -
    nic nie zabrakło - a Bjork pewnie już zrobiła w suficie
    dziurę skacząc z radości :)
    (strasznie mi się podobają te wszędobylskie serduszka)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Bjork , z pewnością zrobiła tę dziurę w suficie z radości :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje z calego serca i bardzo dziekuje za cudna zabawe!!! :* komisja niesamowita i taka dystyngowana!!! A "maszyna losujaca" slodziutka :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uaaaaaaaaaa! Ale mam ostatnio szczęście! Suknia jest przepiękna! Marzyłam o niej!
    Dzięki dzięki dzięki! Pozdrawiam wszystkie Uczestniczki zabawy, no i oczywiście Organizatorkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu to nie ja? Czemu? ;(

    A tak na poważnie: gratulacje dla zwycięzcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Bjork82 :) Szczęściaro :) masz dobrą pasę, a szafa Twoich lalek zapełnia się w błyskawicznym tempie! :) a Oli123 dziękuję za organizację konkursu i możliwość wzięcia udziału w zabawie i zapewnienie pozytywnych emocji!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gartulacje dla Bjork82, trafiła jej się prawdziwa perełka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Drodzy moi, pozwólcie, że podziękuję Wam "zbiorowo" za udział w tej zabawie i za pozostawione komentarze. Mam nadzieję, że bjork82 ucieszy się z nagrody, gdy ją otrzyma a pozostali Uczestnicy wezmą jeszcze kiedyś udział w podobnej Rozdawajce :):):)
    Bardzo na to liczę, jednocześnie życząc Wszystkim dużo szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się nie zgłaszam, bo i tak nie wygram :(
      ale serdeczne dzięki :)

      Usuń
  12. Och, jakie piękne jury. Gratuluję zwyciężczyni. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla zwycięzcy!
    Sukienka jest boska :D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń