środa, 21 stycznia 2015

Suknia z innej epoki

          W lipcu ubiegłego roku kupiłam w SH niecodzienne cacko. Był to flakonik na perfumy w formie stojaka, "ubranego" w przepiękną suknię. Opisałam to TUTAJ.
Długo dojrzewała we mnie myśl o wykorzystaniu tego ślicznego, delikatnego, mieniącego się w świetle, materiału i odziania weń, którejś z moich dziewczyn. Podjęłam decyzję, ciachnęłam przyklejoną spódnicę i "stworzyłam coś takiego:











Słabe światło skutecznie utrudniało mi  wykonanie wyraźnych zdjęć.





Drugiego dnia zabrałam Barbie Look na spacer, mimo ponurej pogody. Miałam nadzieję, na zrobienie choć kilku, ciekawszych zdjęć w nowej kreacji.
Okazji nie było zbyt wiele, bo wszędzie szaro-buro i smutno. Ale kilka fotek Wam pokażę :)










Tyle na dziś, pozdrawiam Wszystkich bardzo gorąco!






29 komentarzy:

  1. Cuuuudna!!! Cala postac lali tchnie tajemniczoscia!! Kojarzy mi sie z karnawalem w Wenecji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ma coś z tego klimatu. Szkoda, że zdjęcia nie oddają uroku tej spódnicy. Cieniutki materiał na wierzchu mieni się w kolorach zieleni i fioletu, pod spodem fioletowa podszewka pogłębia ten blask. Naprawdę jest ładna :)

      Usuń
  2. Idealny na czerwonym dywanie, dobrej pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: czerwony dywan przypomina mi trochę Angelique z lat 60-tych filmów Szukam takiego, tylko w blond :-)

      Usuń
    2. Czy myślimy o tej samej Angelique (Michelle Mercier), bo widzę pewne podobieństwo...
      Piękna aktorka, która wspaniale zagrała główną rolę w filmach tej serii...
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Mnie, też przyszedł na myśl karnawał no niekoniecznie w Wenecji :)
    a suknia wprost piękna :D
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, dzięki. Fajnie, że Ci się podoba :)
      Również Cię serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  4. rzeczywiście - stare mury dopasowały się
    do Czarnej Damy - zagapiłam się na buciki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe zapięcie tworzą zwykłe, ciemne gumki, założone na stopy aby nie pogubić obuwia :)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
    2. niezłego miałaś pomysła :) baaardzo lubię w butkach
      takie paseczki, tasiemki na krzyż - stopa jest wtedy
      niebanalna a bucik staje się romantyczny i śliczny!

      Usuń
  5. Fabulous! love this dress, it's very beautiful

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, śliczna! I lalkę do sukni świetnie dobrałaś, z buzi jest dumna i wysublimowana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe słowa...dziękuję bardzo i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  7. W plenerze widać jakie piękne kolory ma ta suknia, bardzo cenny połów:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo trwało zanim zdecydowałam się wykorzystać ten bibelot, bo materiał był mocno poprzyklejany do flakonu i bałam się, że go zniszczę. Ale udało się, z czego się bardzo cieszę!

      Usuń
  8. Suknia na flakonie zdecydowanie się marnowała ;-) Dopiero na lalce ukazała swoje piękno w pełnej krasie :-) Bardzo podobają mi się pierwsze, nastrojowe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrielo, za miły komentarz.
      Pozdrawiam bardzo gorąco!

      Usuń
  9. Hello from Spain: I remember that dress. A great buy. Nice pictures. I have this Barbie. She is one of my favorites. Nice pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przyznam, że to jedna z moich ulubionych lalek, jest taka łagodna a jednocześnie dumna i elegancka!
      Pozdrowienia!

      Usuń
  10. ... mniam ... mniam.... jaka śliczna ta kiecuszka ..... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przyjemnie, że Ci się spodobała :)
      Pozdrawiam Cie serdecznie!

      Usuń
  11. Very dreamy! It looks like one of the outfits a J-Doll would wear.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Romantyczna...dobre określenie!
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  12. jaka piękna balowa suknia! no ślicznie ją poprzerabiałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Akrimeks! Pozdrowienia dla Ciebie i Maleństwa!

      Usuń
  13. Suknia w kolorze pawich oczek. Niezwykle klimatyczna. A sama lalka awansowała w tym stroju do rangi projektanckiej pozycji kolekcjonerskiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pochlebne słowa...dziękuję w imieniu swoim i lalki :)

      Usuń
  14. Oooooo genialne, jeszcze tajemnicza maseczka na twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka idealna dla takiej modelki! Sesja na tle cegieł ... boska!!

    OdpowiedzUsuń