sobota, 31 sierpnia 2024

Romantycznie...

Ech, uwielbiam Mariposę. 

To lalka, która ma u mnie zapewniony stały pobyt. I pomyśleć, że kupiłam ją z drugiej ręki i była w stanie słabo-marnym. 

Miała wprawdzie ubranko, ale włosy mocno poszarpane i częściowo wyrwane, dlatego musiałam uzupełnić jej ubytek nad czołem. 

Opłaciło się, bo panna wygląda rewelacyjnie. Najpierw dostała ciałko od jednej z Liv-ek a później od Juls (czy pamięta ktoś taką lalkę? Jeśli nie to zapraszam na mój wpis o JULS).

Wracając do Mariposy... Dzięki Selince moja Poppy zmieniła ciałko z młodzieżowego na kobiece a to starsze, oryginalne podarowałam Mari. 

Idealnie wstrzeliło się w kolor twarzy i tak chyba zostanie.

 

 

Niedawno pojechała z nami do Kończyc Małych. Lubimy tam bywać, bo miejsce jest idealne i do spacerów, i do sesji fotograficznych. 

Tym razem zabrałam też Kena przemalowanego oraz...2 konie i 3 psy. A co, jak szaleć to szaleć! Załadowałam się do koszyka i wio w drogę!

Oto zdjęcia, które udało mi się trzasnąć :))) Ostrzegam lojalnie, jest ich naprawdę duuuużo!







Konie są dwa, ale kasztanka jest drobniejsza i mniejsza. Biały Apollo to koń dorodniejszy i bardziej pasujący do lalek tej skali.

Jednak, jak się nie ma co się lubi, to się lubi, co się ma. 

Para koni razem uczestniczyła w sesji z powodzeniem takim, jak prezentują zdjęcia...

Psy pojawiły się tylko na 2 zdjęciach, bo grupowe fotki z przewracającymi się końmi, "rozchwianym" Kenem i niskimi psiakami chowającymi się w trawie, szły mi trochę na nerwy...😏







Nie to, co Mariposa...

Oczami wyobraźni widziałam bosą, piękną dziewczynę, która na koniu przemierza plażę wzdłuż brzegu morza. Oczywiście w blasku zachodzącego słońca...

He, he...cóż, ani plaży, ani morza u nas niestety nie uświadczysz, więc trzeba się zadowolić tym, co nam oferuje okolica.😋😁😊









Powstało dużo fotek i jak zwykle, szkoda mi je było wywalić...na każdej Mari się tak ładnie prezentuje...

Brawa dla Wszystkich, którzy dotrwali do końca wpisu :-) 💪💪 Jesteście wielcy!

Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę zdrówka ♥♥♥





4 komentarze: