wtorek, 27 sierpnia 2024

Biała suknia z bolerkiem dla lalki 1/6

Cześć Wszystkim😊

Czy Wam też zdarza mi się wyjmować wykonane jakiś czas temu ubranka i dawać im możliwość pokazania się na nowo?

Wszak nie jest tajemnicą, że na różnych modelkach prezentują się zupełnie inaczej. 

Też tak robię i tym razem wybór padł na białą suknię dla tancerki.

Nazwa nasunęła się sama, kiedy panna w nią ubrana stanęła przede mną w pełnej krasie. 

Strojna, biała, z elementami srebra i z bogatą falbaną u dołu.


 

 

Suknia ma dopasowaną górę, dekolt, niezbyt szerokie ramiączka. 

Od pasa lekko poszerzana, aby na spodzie "rozkwitnąć" bujną szeroką, dekoracyjną falbaną.

Dodatkiem do sukni jest bolerko. Zakładane jest przez głowę. Posiada krótkie, kimonowe rękawki obszydełkowane srebrnym kordonkiem.




Dziewczyna, która została modelką ma piękny odcień skóry. Na dodatek jest brunetką i ma ostry, zdecydowany makijaż, który ładnie kontrastuje z bielą ubranka.



Tak jak prawie zawsze zdjęć opublikowałam sporo, ale mam ogromną nadzieję, że panna w "sukni do tańca" Wam się spodobała. 

Autopromocja: 😊

Gdyby któraś z Waszych lalek miała ochotę mieć taką w swojej szafie, to zapraszam do mojego sklepiku na Etsy.

 

Będę wdzięczna za każde "wejście" na stronę mojego sklepiku, bo - nie ukrywam - zwiększy to jego zasięgi i potencjalni nabywcy łatwiej będą mogli odnaleźć mój shop. 

Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam życząc zdrówka!

 

 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz