piątek, 23 sierpnia 2024

Czerwona, letnia, ażurowa

Może choć raz uda mi się być na bieżąco z wpisami na blogu oraz Ig i Fb. Zazwyczaj publikuję z poślizgiem i czasami się już w tym gubię. Tym razem postaram się zrobić to w miarę równocześnie :)))

Lubię blogowanie i tak już chyba będzie zawsze. Lubię tą atmosferę, wyciszenie... Mogę spokojnie opisać wszystko, co dla mnie na ten moment jest ważne. Nikt mnie nie pogania, nie ma presji czasu i miejsca przeznaczonego na moje przemyślenia...Mogę umieścić tyle zdjęć, ile chcę i w takim formacie, jaki uznam za stosowane. Lubię bloga. 


Pora na przedstawienie pani Inżynier w bardzo kobiecych ciuszkach ;-)

Oto sukienka ażurowa, na letnie popołudnie oraz - oczywiście - masa zdjęć, bo szkoda je wywalić bez pokazania :-)

W tej sukience moja panna poczuła się doskonale. Góra dopasowana, dół zaś lekko rozszerzany. Całość w pięknym, czerwono-winnym kolorze a u dołu i na ramiączkach wrabiane paski w kolorach czarnym oraz beżowym. 




Dół zrobiłam podobnie, jak sukienkę biało-beżowo-czarną (dwa posty wcześniej).  Nie poszerzałam równimiernie tylko ustaliłam kilka proporcjonalnych punktów i po bokach wybranych oczek zawsze dorabiałam po jednym. 

Spódnica nie jest na spodzie równa, ale to akurat mi się spodobało, bo tworzy ładne "fale" i zakładki.












Dziewczyna poszła z nami do parku, bo pozowanie w plenerze to zupełnie coś innego, niż sesja domowa!




 

 

 

Sukienka zapinana na 3 metalowe zatrzaski a ramiączka mają pętelki, które zahaczają o lśniące guziczkowe cyrkonie.




 

 

Autopromocja:

Cóż, sukienka wydaje mi się na tyle ładna, że zasłużyła na umieszczenie jej w ofercie sklepiku Etsy, do którego zapraszam bardzo serdecznie. 

Bedzie mi bardzo miło, jeśli tam zajrzycie a przy okazji obejrzycie krótki filmik, prezentujący produkt.

 

 

 

 

 

 

Gorąco Wam dziękuję za odwiedziny na moim blogu i życzę Wszystkim dobrego, spokojnego weekendu i oczywiście ZDRÓWKA! 



3 komentarze:

  1. Cudownie delikatna sukienka. Sesja perfekcyjna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniała suknia dla Barbie. Jestes Miszcz 😃 Ja niestety nie umiem szyć ani szydełkowac. Szkoda

    OdpowiedzUsuń