środa, 4 września 2024

Kółeczka koniakowskie

Zawsze byłam, jestem i będę fanką koronki koniakowskiej. 

Jestem pełna podziwu dla Artystek, które ją tworzą. Mają nie tylko umiejętności szydełkowania, ale też wymyślania wzorów i potem ich wykonywania. 

Zdarza mi się czerpać pomysły z tego rodzaju koronek i wplatać je w ubranka dla lalek, które też wykonuję ręcznie, za pomocą szydełka. 

Oczywiście wzory nie są tak trudne i skomplikowane, ale uważam, że w całości prezentują się dobrze i urozmaicają stroje dla lalek.

 

 


 

Niedawno skończyłam zestaw w kolorze ecru. Jest to bluzeczka na szelkach, zapinana z tyłu. Wykonałam ją z drobnych kółeczek, które łączone są ze sobą w odpowiedni sposób, formując ubranko.  Bluzeczka jest zapinana na plecach na zatrzaski plastikowe. 

Spódnica mini z ozdobnym szlaczkiem kółek u dołu. Też zapinana na plecach. 

Komplet przeznaczony dla lalki 30cm, w skali 1/6, 12". Ciało regularne, mtm, lub wysokie.

 




Żółte guziczki są jedynie dekoracją imitującą zapięcie szelek. 

Nie są potrzebne i niezbędne do zakładania kompletu lalce.







Komplet znalazł sie w ofercie sprzedażowej w moim  sklepiku ETSY, do którego serdecznie Was zapraszam.

To wszystko, co przygotowałam na dziś. Mam nadzieję, że zestaw Wam się spodobał. Dziękuję za poświęcony czas i za uwagę.

Pozdrawiam gorąco i życzę zdrówka!


 




1 komentarz:

  1. Ale jesteś zdolna. Ja bym takiej nie zrobiła. Nie mam do tego ręki. Fantastyczna sukienka dla Barbie. Ja też lubię lalki. Na szczęście mam 6 latke i mogę się z nią bawić.

    OdpowiedzUsuń