piątek, 27 września 2024

Steffie

Te zdjęcia zrobiłam jakoś w połowie lata. Czekały na swoją kolej a wraz z nimi śliczna modelka.Tak, Steffie to bardzo cierpliwa osóbka😊

Nie mając pomysłu na sesję zabrałam ją z półki chwytając w pośpiechu 2 zupełnie różne ubranka. Panna przebierała się w bardzo roboczych warunkach, ale cóż, tak czasami bywa 😏😋😄

Choć dzień był pochmurny to jednak było ciepło i bezwietrznie. Idealnie dla obiektywu mojego aparatu, bo zdecydowanie nie lubi ostrych promieni słonka.

Sukieneczki nie są nowe. Miały już swoje 5 minut na blogu...


Chyba trudno mi ukryć, że bardzo lubię kolor niebieski...😁 Dziewczyny bardzo często występują w ciuszkach o tej barwie. 

Moi Drodzy to wszystko, co przygotowałam na dziś. 

Za oknem zaczął niedawno padać deszcz... 

Cóż, można tylko napisać: do widzenia Lato, Witaj Jesieni! Obyś była słoneczna i piękna!

Pomyślności i zdrówka!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz