piątek, 13 września 2024

Koronka biała jak śnieg

Dawno nie pokazywałam tej panny. 

To Claudette. Jest piękna. 

Tak piękna, że nie mam odwagi pokazywać jej w "zwykłych, domowych" ciuchach. 

To dziewczyna, która zasługuje na ładne i gustowne fatałaszki. 





Kiedy powstał komplet z białego kordonka od razu pomyślałam o niej. 

Bluzka posłużyła wprawdzie w kilku sesjach, ale razem ze spódnicą tworzą zestaw, któy założyłam Claudette. 

Jej ładne opalone ciało świetnie kontrastuje z bielą kompletu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba...

Moc zdjęć i ona jako modelka. Kto podejmie wyzwanie i obejrzy wszystkie? 😊😉😄

 

Zestaw wykonany na szydełku z bawełnianego, merceryzowanego kordonka, doskonałej jakości. 

Przeznaczony dla lalek mtm o regularnym ciałku (również ciałku wysokim).


 



Bluzeczka z rękawkami 3/4, wykończonymi falbanką. Falbanka jest też wokół dekoltu, który ukazuje ramiona.

Zapinana na plecach na 3 plastikowe guziczki. Długość sięga bioder modelki.




Spódnica również wykonana ręcznie. Wzór dekoracyjny. 

Sięga nad kolana. Dół pierzasty. Zapinana z tyłu na 2 plastikowe zatrzaski.










Dużo zdjęć, mam tego świadomość, ale liczę na to, że oglądanie Was nie znudziło...

Autopromocja:

Komplecik znalazł się też w ofercie mojego SKLEPU. Gdybyście mieli ochotę tam zajrzeć, to serdecznie zapraszam.

To wszystko na dziś, dziękuję pięknie za uwagę i życzę dobrego weekendu oraz zdrówka, jak zresztą zawsze 😊😊😊


 

 

2 komentarze: