piątek, 27 listopada 2015

Livki gotowe na zimę :)))

          Zerknęłam dziś w czeluść półki i zauważyłam moje Livki. Dawno nie uczestniczyły w żadnej sesji. O ile dobrze pamiętam, ostatnio było to latem, kiedy wybraliśmy się do parku i nad staw.
Ogólnie sesja nie powinna się udać. Po pierwsze: mało czasu, po drugie: nie były przebrane, po trzecie: światło do ... nie powiem jakie!
Ale powstało kilka zdjęć, którymi się z Wami dzielę :)))




Od lewej: Hayden, Daniela, Sophie oraz Jake.
Wśród panien brakuje Alexis, ale powiedzmy, że "wyjechała" na trochę... ;-)


Hayden ma sweter zrobiony na drutach z kordonka oraz spodnie pożyczone od Barbie. Buty należały kiedyś do Juls Simba. Kapelusz i torebka wzięte od Melrose Moxie Teenz. 



Śliczna Sophie czapeczkę z polaru odziedziczyła po maskotce z SH, sweterek od Mel a buty (lekko przyciasnawe niestety) od Skipper.
Po sesji zaraz rzuciła nimi w kąt!


Spójrzcie, jakie ona ma śliczne, błękitne oczęta :)))


Daniela to ślicznotka o ciemniejszej karnacji skóry i brązowych oczach. Wybrała sweterek od Midge, topik od Tereski, spodnie uszyte przeze mnie a torba od Steffi Simba.


To czarująca dziewczyna i uważam, że świetnie wychodzi na zdjęciach.


Daniela wybrała również czarną kurtkę z ekologicznej skóry, ale zapomniałam ją w niej sfotografować :-(



Jake już występował w tym ubranku... jakoś dla mężczyzn rzadziej szyję :-)



Kolor torebki trochę odbiega od kolorystyki stroju, ale pasuje za to do butków, drugich zimowych, więc nie ma co wybrzydzać :-)










Livki to takie ładne laleczki, sama się dziwię, że tak rzadko bywają u mnie na blogu.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :)))



27 komentarzy:

  1. Ale śliczna gromadka :-) Sweterki są suuuuper !
    pozdrawiam cieplutko .d.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe ,ubrane perfekcyjnie ,zadbałaś o dodatki ,które świetnie uzupełniają strój lalek. U mnie ciągle krucho z butami .Mam kilka lalek bez obuwia ,potrzebują butów na obcasach a w zrobieniu takich jestem zielona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zrobieniu butów marzę, ale na tym się na razie kończy, bo jestem ciemno-zielona :)))
      Świetnie, że podobają Ci się ubranka moich lalek, cieszy mnie to, i to bardzo!
      Serdeczności!

      Usuń
  3. Hello from Spain: great collection about Livs dolls. Great looks. Nice pics. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie Livki mają odjazdowe sweterki, a Sofia jeszcze do tego świetną czapę :)))
    Chłopom nie potrzeba dużo ubrań ;-)
    Alexis skubnęłaś na pewno ciałko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Ty detektywie! Skąd wiesz? Tak skubnęłam i jakoś nie mogę się zabrać za dokupienie takiego body. Sweterki pożyczyły od innych lalek, ale mają również swoje, ciepłe, które dostały od przemiłej Cioci Ewy z Wrocławia :)))

      Usuń
    2. Olu jesteś bardzo miła :))) Dzięki :)))

      Usuń
  5. Świetne są i bardzo stylowo ubrane :-) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hayden ma cudne oczy, uwielbiam zielone oczy u lalek. Bardzo lubię Livki wszystkie, ale tak rzadko pojawiają się w SH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym liczyła na jakąkolwiek lalkę (nie mówiąc o Livce!) w naszych SH, to mogłabym czekać i czekać!
      Ale Hayden ma rzeczywiście fajne to oczy :-)

      Usuń
  7. Danielę to chętnie bym zobaczyła w samym tym topiku
    i spodniach Twej roboty - i może - w upiętych włosach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Topik jest ładny kolorystycznie, ale ma cieniuśkie ramiączka i nie pasowało mi to do ogólnej koncepcji :-) Dlatego dostała blezerek od Midge. Włoski spróbuję upiąć, choć plastik peruczki potem wystaje i nieładnie to wygląda...a może to ja sobie nie umiem poradzić z jej prostymi, jak druty, włoskami...

      Usuń
  8. Przepiękne wszystko! - i modelki, i ich stylizacje i zdjęcia! Ten szary sweterek to prawdziwy krzyk mody i jeszcze z tym paskiem - cudo!:) Moje Livki też trochę zapomniane siedzą, trudno pamiętać o wszystkich lalkach gdy ma się ich więcej niż dwie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mnie doskonale rozumiesz:-) Cieszy mnie, że sweterki Ci się podobają. Szary troszkę za duży i musiałam go spiąć paseczkiem od zegarka :)))
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  9. Fantastyczne towarzystwo i pięknie odziane :) Sweterki są genialne, czy to dzieło rąk Twoich ? :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem. Zrobiłam to sama dość już dawno. Fajnie, że Ci się podobają :)))
      Serdeczności!

      Usuń
  10. Cudnie sie prezentuja!!! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja Twoje lalki już gotowe na zimę, a moje jeszcze w polu. Ale muszę przyznać, że prezentują się bosko, zwłaszcza Jack <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :-) Twoje może później, ale za to będą perfekcyjnie odziane :)))

      Usuń
  12. Zima cię chyba nie zaskoczyła z tego co widzę. U mnie śnieg spadł dziś w nocy. Wstaję rano a tu za oknem biało. A ciepłe sweterki dla moich się jeszcze robią.

    OdpowiedzUsuń
  13. super mają dziewczyny sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Livki to świetne dziewczyny:) pięknie je wystroiłaś:)

    OdpowiedzUsuń