piątek, 7 listopada 2014

Prezent!

          Dostałam prezent! Jest tak piękny, że od wczoraj nie mogę ochłonąć. Jego Autorką (celowo piszę przez duże A, bo to Mistrzyni w swoim fachu!) jest Ewa z Bloga "Porcelanowe Lale".
Bardzo Ci dziękuję, Ewo!
Podarunków jest tak dużo, że muszę poświęcić im co najmniej kilka postów! Naprawdę na to zasługują!

          Kolejność pokazywania jest przypadkowa. Na pierwszy ogień prześliczny biały (lub jaśniutki kremowy, bo zależy w jakim świetle) sweterek z pomponikami.
Pierwsza zauważyła go Glam i już nie wypuściła z rąk...



Sweterek wykonany jest idealnie. Wzór równiutki, delikatny. 


 Dwa słodkie, różowe pomponiki skradły moje serce :-)

To cudo jest troszkę dłuższe więc doskonale pasuje do legginsów, czy spodni.
 


 Wspaniale leży wokół szyi.
 Obawiałam się, że będzie ciężko go założyć Glam, ale wszystko poszło gładko, bo z tyłu jest zapięcie na jeden, niewidoczny, bielutki zatrzask.

 Glam jest zauroczona sweterkiem i nie zamierza go zdejmować :-)


Przypominam, że autorką tego ślicznego sweterka jest Ewa, która kolekcjonuje przepiękne lalki i szyje oraz dzierga dla nich wspaniałe stroje!
Na kolejną prezentację Jej cudnych wyrobów zapraszam wkrótce...c.d.n.

Pozdrawiam


14 komentarzy:

  1. ... no ale mnie ochwaliłaś, aż się zaczerwieniłam ;)
    Wiedziałam, że Twoja panna będzie ładnie w nim wyglądać :D
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłużyłaś sobie, aby Cię chwalić! Jesteś Mistrzynią!
      Serdeczne ślę pozdrowienia!

      Usuń
  2. Uroczy sweterek :-) Ewa to profesjonalistka, potwierdzam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, w każdym calu!
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Aaaa, to już teraz kumam, dlaczego mi nie jeszcze nie dokończyła swetra dla Tonnerki - bo Tobie dłubała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i taki optymistyczny ten sweterek. Sama lubię nosić jasne rzeczy zimą, tak na przekór ponurej aurze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zdecydowanie jest optymistyczny!
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. ale Ci dobrze, a właściwie Glam - pomponiki jak ciasteczka
    a do tego folkowa optymistyczna torebeczka - słodkości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomponiki "na żywo" wyglądają jeszcze lepiej! Nie wiem, jak Ewa to robi, ale są doskonałe!
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  6. Hello from Spain: Eva gives you a fabulous sweater. Nice pictures of your Barbie wearing the sweater. She is very pretty and elegant. Awesome present !. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Ewa podarowała mojej Glam prześliczny sweter!
      Dziękuję Ci za komentarz i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Przepiękny sweterek! Pompony o dziwo idealnie pasują!

    Dziękuję^^ Everki ogólnie są wyjątkowo fotogeniczne, tylko trzeba wiedzieć jak je fotografować. Dłonie faktycznie ma cudowne. Zawsze chciałam takie zdjęcia z fortepianem, ale tylko fortepianu mi do nich brakowało, póki nie znalazłam w domu tego cuda.
    Chcę iść na razie do policealnej i mieć zawód, a potem będę się nad studiami zastanawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za komentarze.
    Zastanawiam się, jak sprawić, by ubrania, które trzeba ... są piękne!

    OdpowiedzUsuń