czwartek, 27 lipca 2017

Suknia z falbanami - druga odsłona

          Po obejrzeniu zdjęć Karli przyszło mi do głowy, aby zabawić się trochę stylizacją
i zaproponować sesję innej modelce. Wybrałam Summer Leę, głównie z powodu jej loków i bujnej czuprynki. Otóż wymyśliłam sobie, że koniecznie (KONIECZNIE!) upnę pannie fryzurę!

Czy mi się to udało, sami oceńcie :-)



Zdjęć całe mnóstwo, czyli do licha i trochę, no ale mam nadzieję, że zbytnio Was nimi nie zanudzę ;-)





















 












Przyznam, że w pierwszej chwili Summer Lea nie sprawiała wrażenia, że dobrze się poczuje w zaproponowanej przeze mnie roli, ale jak widać nie stworzyła jej ona najmniejszego kłopotu a nawet jej się spodobała :-)

To wszystko na dziś, pozdrawiam Was serdecznie i .... do następnego razu :)))


36 komentarzy:

  1. Прекрасная фотосессия!!! Прекрасные фото!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga odsłona sukienki równie piękna,co pierwsza.Modelka wygląda niewinnie i romantycznie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiało romantyką i to zdrowo :)))
      Panna z rozpuszczonymi włoskami, jak i z upiętymi, wygląda świetnie :-)
      Fajnie, że też Ci się spodobała :-)
      Serdeczności!

      Usuń
  3. Wygląda pięknie i tak dostojnie, niczym dama z innej epoki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucia :-)
      Dziękuję pięknie za miły komentarz, pozdrawiam!

      Usuń
  4. sukienka zeszła na plan dalszy:)), winna fryzura:) alez to sliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz chyba słuszność, zresztą sukienkę już można było obejrzeć w poprzednim poście, natomiast upięte w koczek loki Lei, to u mnie nowość, na blogu :)))
      Pozdrawiam i bardzo dziękuję za wpis :-)

      Usuń
  5. Wybór trudny - czy najpierw podziwiać suknię czy fryzurę:)) Upięłaś jej fantastyczny kok - a jeszcze te kwiaty we włosach! Cudownie!
    Wczoraj byłam w SH - przeglądając takie oryginalne bluzki myślałam o Tobie - co też Ola by wyczarowała z tak fajnych ciuszków dla swoich panien; a było w czym wybierać i na pewno można by było potem "poszaleć" przy maszynie do szycia!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja, pochlebiasz mi, myśląc o mnie przy okazji zakupów :-)
      Powiem Ci w sekrecie, że dziś w SH zdobyłam kilka tak urodziwych ciuszków, że mnie samą cieszą! Oczami wyobraźni widzę już z nich poszyte kreacje, choć jak znam życie i swoje umiejętności, to pewnie wyjdzie z tego zupełnie coś innego :)))
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  6. Jaka romantyczna stylizacja.Jestem ciekawa, czy potrafiłabym tak upiąć włosy Reginie. Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak a może jeszcze ładniej! Posłużyłam się takimi malutkimi spineczkami, jak dla małych dziewczynek, tylko jeszcze mniejszymi. Wplotłam też trzy kwiatuszki, bo lubię taki styl u lalek.
      Ogromnie się cieszę, że Ci się podoba :-)

      Usuń
  7. Woow !!!! Ona jest stworzona do takich romantycznych okoliczności przyrody :)
    Fantastycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Zurineczko, za przemiły komentarz i ślę serdeczności!

      Usuń
  8. Bardzo ładnie zrobiłaś fryzurę,różowe kwiaty pasują do jej ust,
    świetne zdjęcia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo z Twojego wpisu pod postem :-)
      Dziękuję Ci i pozdrawiam!

      Usuń
  9. jak zawsze - zaskakujesz!
    Twoja panienka teraz wprost
    emanuje niesamowitym pięknem ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Ineczko, że tak ją postrzegasz :-)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuję za wpis!

      Usuń
  10. Po tak pięknej sesji mogę tylko doła złapać - C-U-D-N-A :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, nie może być nawet mowy o żadnym dole! Ty sama tak stylizujesz swoje dziewczyny, że dech zapiera!
      Lecz bardzo się cieszę, że wpadłaś z wizytą i zostawiłaś komentarz :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Ślicznie ją wystylizowałaś. Pięknie wygląda, jak królewna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za taki miły komentarz :-)
      Ślę serdeczności!

      Usuń
  12. Olu przeczytałam zaległe posty i obejrzałam zdjęcia ... jestem zachwycona wszystkie Twoje panienki są piękne . Sukienki , dodatki i fryzury pasują do każdej ślicznotki . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Upięłaś idealnie i te kwiaty ślicznie grają z urodą Lei. Całość jakoś tak mi nasunęła na myśl southern belle:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. How beautiful! That hairstyle is perfection.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygląda z tymi kwiatami, szczególnie jestem pod wrażeniem misternie upiętej fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love how you have intertwined those dainty little roses in your doll's hair. The overall look is quite pretty. I must try this. Summer Lea looks quite content with her new look!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fryzura marzenie... Uwielbiam Kaylę w każdej odsłonie, ale ta zrobiła na mnie wyjątkowe wrażenie. Gratuluję inwencji! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być Leę :-) A że obie uwielbiam... Zresztą niekiedy subtelności pomiędzy tymi moldami jeszcze mnie sprowadzają na manowce ;-)

      Usuń
  18. Jest przepiękna, a zdjęcia cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Es preciosaaaa!!!muy bonitaaa
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś wspaniałego.
    Mało że ubranka to teraz jeszcze fryzurki.
    bombaaaa!!!!!!
    podziwiam zdolności i pasje.

    OdpowiedzUsuń
  21. O ja.. Wygląda bombowo :D. Wręcz lśni pięknem

    OdpowiedzUsuń