sobota, 22 lipca 2017

Łapmy słońce!

          Dziewczyny lubią brąz, tak stanowią słowa piosenki i chyba jest to prawda.
Moje dziewczyny niczym się nie różnią od tych, o których śpiewa pan Rynkowski.
Namawiały mnie i nie dawały spokoju, więc zabrałam je w końcu na wypad leżakowy :-)




W grupie znalazły się panny mtm, bo ze względu na swoją artykulację szybciej wskakują do torby :-)










Czarne bikini słodkiej "Cupcake Chef"
przydało się prędzej niż się spodziewałam:-)

  








 Mbili z czerwoną czupryną, o dziwo, wcisnęła się w strój Poppy Parker, choć góra okazała się troszkę za duża :-)










Z kolei Cassandra soccer player tak szybko zakładała strój kąpielowy, że stanik włożyła do góry nogami!











Rozkosz leniuchowania doceniają nie tylko ludzie, lalki...
ale też i zwierzęta :-)














Tak więc, kto tylko może, niech odda się błogiemu leniuchowaniu przynajmniej na czas weekendu!

Z serdecznymi pozdrowieniami,


31 komentarzy:

  1. fotka na trawie Pięknej Piątki
    najbardziej mi się spodobała :)

    uroczy wypad, cudne modelki,
    rozbrajające kompleciki na słońce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ineczko, lalki też mają ochotę się zrelaksować, więc dałam im taką możliwość ;-)
      Super, że Ci się spodobało!

      Usuń
  2. Śliczne te Twoje panienki i pięknie wyglądają w kostiumach plażowych.Plener cudny, zdjęcia zachwycają naturalnością.
    Z uroków słońca będę korzystać od poniedziałku na wyjeździe,moje panny również.
    Pozdrawiam Oleńko serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i życzę odpoczynku, relaksu i duuużo słoneczka!
      Fajnie, że spodobały Ci się plenery i lalki :-)
      Pozdrowienia ślę serdeczne!

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia w terenie, stroje naprawdę do nich kolorystycznie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia lalki... uszuję lalkom plażowe stroje i też na plażę pójdę! A co tam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Trzeba korzystać z wolnego czasu i słońca tym bardziej, że masz w zasięgu plażę!
      Czekam na zdjęcia i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  5. One mają z Tobą za dobrze ;-)
    Zawsze mają świetne wypady w cudne plenery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślisz? Czasami też mi się tak zdaje :)))
      Dzięki za miły komentarz :-)

      Usuń
  6. Chyba też odgapie taki plenerek :) CUDNY :D
    Kostiumy plażowe BOSKIE mają te Twoje panny :D
    a gdzie druga Kassandra?
    Wiem to z swojego domostwa jak to kochają zwierzęta - czytaj KOTY - leniuchować :)
    Przepiękny udał wam się wypad :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci się przyznać, że na takich wycieczkach korzystają głównie panny!
      Z prozaicznego powodu: otóż one leżakują, leniuchują, opalają się i pozują do zdjęć a ja biegam wokół nich z aparatem! Nie narzekam jednak, bo rzeczywiście plenery są super!
      Druga Kassandra czeka na wolne ciałko mtm. Taka rzeczywistość, niestety ;-)
      Wyobrażam sobie, że kociaki to niezłe leniuszki, zwłaszcza że jest tak gorąco a one mają futerko :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. ... a już myślałam, że tą drugą wypędziłaś w świat ;-)

      Usuń
  7. Ale ekipa! Zdjęcie całej piątki na trawie najlepsze. Aż im zazdroszczę takiego słodkiego lenistwa na łonie natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie te Twoje panny zgrabne w tych kostiumikach :-) Każdy kostium podkreśla indywidualny charakter panny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że dziewczynom stroje pasują... no, ale gdy ma się takie ciało!

      Usuń
  9. Mogą sobie zaśpiewać jeszcze "jesteśmy na wczasach, w tych góralskich lasach". Miło jest się opalać chłonąc takie widoki.Stroje wspaniałe, a kotek uroczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Piosenka idealnie przez Ciebie wybrana!
      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia!

      Usuń
  10. Прекрасная летняя фотосессия!!! Очень красивые фото!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Olgo i ślę serdeczności!

      Usuń
  11. Niesamowita sesja, idealnie oddaje klimat lata. Świetne stylizacje, wszystkie kostiumy są bardzo ładne i pasują modelkom. W dodatku skąd wytrzasnęłaś takie fajne leżaczki? ;D
    Ponownie zaprezentowałaś nam piękne plenery, ależ te Twoje lalki mają u Ciebie dobrze, podróżują do tylu wspaniałych miejsc i spędzają miłe chwile na łonie natury. Mam nadzieję, że przy okazji Tobie również udało się wypocząć na łonie natury i korzystać z pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wcześniej bywa, że najlepiej na wycieczkach miewają się lalki, bo one leżakują i wypoczywają a ja staram się zrobić jak najfajniejsze fotki, biegając z aparatem. Nie powiem jednak... był również dla mnie czas na relaks :)))
      Leżaczki kupiłam w KIK-u, nawet nie były oszałamiająco drogie. Dziewczyny pisały, że w polskich KIK-ach też je widziały i nawet kupiły.
      Dziękuję za miłe słowa o kostiumach bikini i sesji :-)

      Usuń
  12. Fantasztikus képek! Gyönyörű babák, és remek fürdőruhák. Nagyon tetszik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz i odwiedziny :-)
      Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  13. Wow...your dolls certainly had a great day in the sun! And they all look so wonderful and so relaxed, one can easily forget they are all.....dolls!!! Great job as usual photographing the entire sequence!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa o "prawdziwej" sesji są dla mnie bardzo cenne :-)
      Miło mi, że spodobały Ci się lalki w tych kostiumach bikini.
      Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  14. Ja też chcę poleniuchować w takim stylu, a nawet bez leżaka po kociemu może być:)
    Fajnie zdjęcia z wypadu i panny bardzo naturalnie zachowywały się przed obiektywem.

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale.
    az sie chce lebki przesadzac pol nocy /i odbudelkowywac zachomikowana pilkarke/...
    bardzo akuratne zrelaksowane pozy!

    pozdrawiam,

    roroDolls

    OdpowiedzUsuń
  16. Swoim pannom też kupiłam dwa leżaczki :))) Hura :D

    OdpowiedzUsuń