poniedziałek, 24 lipca 2017

Suknia w kratę z falbanami - odsłona pierwsza :-)

          Tak mnie okręciła koło palca moja Karla, czyli Spring Into Style na ciałku mtm, że kolejny strój musiała (no, po prostu musiała!) zaprezentować właśnie ona! Mam nadzieję, że ten fakt przełkniecie ze spokojem :)))





Sprawę personalną mamy już za nami, przejdźmy zatem do prezentacji sukni...


















 Ubranko powstało z bluzeczki, kupionej za grosze w SH.
Bardzo spodobał mi się materiał ale również krój, szczególnie falbany, 
którymi ktoś w sposób zręczny i bardzo gustowny, ozdobił ubranie.
Pomysł z wykorzystaniem istniejących elementów bluzki jest stary jak świat, 
więc bez specjalnego namysłu zrobiłam to i ja :-)







Biżuterię w postaci kolczyków i wisiorka na łańcuszku wykonałam specjalnie na tę okazję.









Góra, to nic innego, jak marszczony niezliczoną ilością cieniutkich gumek, fragment pleców z bluzki.
Był troszkę skąpy, ale jak się później okazało w zupełności wystarczył, aby go zszyć i wciągnąć na ciało Barbietki.




Z kolei potrójna falbana spełniła doskonale swoją rolę jako doczepiona spódnica.
Pokusiłam się o fantazyjne jej upięcie, które dowolnie można zmieniać, wg gustu i potrzeb.
Lubię takie rozwiązania, bo górę albo falbaniastą ozdobę 
można wykorzystać potem w innych kreacjach.








Przedstawiona przez Karlę wersja sukni jest pierwszą, której poświęciłam sesję.
Nadmienię, że gotowe są już zdjęcia drugiej wersji i powiem tylko tyle, że z pewnością będziecie mocno zaskoczeni :)))
Ale "o tym - potem", czyli zapraszam wkrótce na nowy pokaz "lalkowej mody" :-)





30 komentarzy:

  1. Piękna suknia ! Jestem szalenie ciekawa kolejnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa Twojej oceny ;-)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Przepiękne suknia. Uwielbiam falbany i wzór kratki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Latynoska suknia w kratkę wygląda wspaniale. Ciekawa jestem bardzo drugiej sesji. Przypomniały mi się sceny mody z Czterdziestolatka, jak Madzia mierzyła w Domach Centrum kreację na bal u jakiegoś dygnitarza. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tę scenę pamiętam doskonale :))) Madzia zakładała dół na górę, albo górę na dół :))) Super!
      Dziękuję bardzo za miłe słowa i ślę serdeczności!

      Usuń
  4. Piękna sesja foto i ubranko układa się jak zaczarowane! Biżuteria ślicznie pasuje. Karla jest cudowną modelką po prostu, ale też ma świetnego fotografa:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotograf pięknie dziękuje a Karla promienieje z dumy!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. piękna Karla w uroczej sukni!
    upięte włosy i długie ciemne
    butki do rzeki falban cudnie
    ze sobą współgrają - niemalże
    flamenco w kratkę :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ineczko za komentarz i odwiedziny a powiem Ci w sekrecie, że kozaki w sesjach z udziałem lalek mtm sprawdzają się znakomicie, bo stopy są niewzruszone i nie gną się w najmniej odpowiednim momencie! Choć rzeczywiście czarne, wysokie buty pasują do tych krateczek :)))

      Usuń
  6. Bardzo efektowna kreacja, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Annette i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  7. Naprawdę przepiękna suknia, bardzo pasuje jej do karnacji skóry
    Biżuteria też śliczna , dobra robota :) !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pozytywny i miły komentarz :-)

      Usuń
  8. Preciosa con ese vestido de volantes.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra połączenie kratki i falbanek z urodą modelki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buzię Karli uważam za niezwykle fotogeniczną i nie spotkałam jeszcze stylizacji, która nie pasowałaby tej uroczej modelce :-)

      Usuń
  10. Suknia rewelacyjnie wygląda,podkreślając zgrabną figurę i urodę modelki.Wzór kratki i falbany doskonale do siebie pasują,a Ty świetnie wykorzystałaś istniejące elementy.Pełen profesjonalizm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawstydziłaś mnie tym profesjonalizmem, bo mam świadomość, że suknia nie jest tak dopracowana jak bym chciała...
      Fajnie jednak, że uważasz całość za udaną, sprawiłaś mi tym wielką przyjemność :-)

      Usuń
  11. Mój komentarz do tej odsłony sukni po obejrzeniu nowszego postu - ale suknia ta sama, więc powtórzę - znakomita kreacja z falbankami!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda z tymi wszystkimi falbankami w tanecznym ujęciu, jakby ożyła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olla, I really love the dress. It's always interesting to see such fancy clothes cut from "daytime" fabrics like plaid. Your accessories (hat and jewelry) are perfect! Lovely photos as usual! Big hugs.

    OdpowiedzUsuń
  14. This dress is so amazing
    I love stripes
    <3

    OdpowiedzUsuń