sobota, 29 czerwca 2024

W Ustroniu, nad Wisłą

Czasami zdaję sobie sprawę z tego, że nie doceniam, w jak ładnym miejscu mieszkam. Choć Cieszyn nie jest moim rodzinnym miastem mieszkami już tu tyle lat, że prawie tak go traktuję. 

Poza tym stosunkowo niedaleko mam do Ustronia, Wisły, czy nawet dalej, do Trójwsi, miejsc szczególnych, wypełnionych góralskim śpiewem i folklorem.

Wypad nad Wisłę do Ustronia to niewielka eskapada a rzeka i szum jej spadów wodnych szalenie dobrze wpływa na nasze samopoczucie i nastrój. 

Zabrałam lalki. No a jakże! Panny spisały się dobrze, więc i fotek nacykałam dość dużo...kilka Wam zatem pokażę...



















Ten post to taka czysta fotorelacja, ale mam nadzieję, że zdjęcia Wam przypadły do gustu 😄😉😋

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i każdemu z Was dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie mojego bloga.

Kochani, dziękuję i życzę Wszystkim zdrówka!!!


 



6 komentarzy:

  1. Świetne fotki! Piękne okoliczności przyrody!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne lalki i stylizacje oraz malownicze plenery. Mam nadzieję, że udało się miło wypocząć wśród natury i nad wodą. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypoczynek murowany, jeśli jeszcze nie ma zbyt wielu spacerowiczów :-) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. piekne modelki- zachwycające kreacje! Maja supernowe torebki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Gosiu. Cieszę się, że ubranka i torebki Ci się spodobały :)

      Usuń