niedziela, 2 czerwca 2024

Słodka Steffie

Steffie jest śliczna. Co się będę więcej rozpisywać. 

Ma uroczą buzię i piękne oczy. 

Hmm...Teraz ma piękniejsze, bo ciachnęłam jej trochę te proste i sztywne rzęsy, podarowane od producenta. 

Ładniej też wychodzi na zdjęciach i wreszcie widać nawet tęczówkę oka.

Osobiście jestem na etapie szydełkowania bluzek.

Dla lalek oczywiście. Skończyłam ich kilka, ale tym razem pokażę białą, koronkową, z bufiastymi rękawami. 

Zapięcie umieściłam na plecach, na plastikowe, przeźroczyste zatrzaski. 

 

 

Aby panna mogła się w niej zaprezentować postanowiłam uszyć też spódnicę. 

Miałam bardzo ładny, cieniuchny materiał w kwiatuszki. Snuł się trochę, ale dałam radę. Wymyśliłam sobie też i szelki, które wzbogacają cały ubiór. 

Całość uszyłam ręcznie i jestem z tego dumna 😋😄

 

Oto ona, Barbie Look City Shine Gold Dress na ciałku mtm, w pełnej krasie!

Niech zdjęcia same się obronią... a jeśli ich ilość Was nie pokona, to jesteście The Best!



 










 

 

 

 

 

 

Wymarzyłam sobie dla niej upiętą fryzurkę z warkoczykami w roli głównej. 

Nie do końca osiągnęłam zamierzony efekt, ale czas mnie gonił, więc tak zostało...



Fotek mnóstwo, ale szkoda mi było je wywalić bez pokazania...stąd taka ilość 😄

Sesje były dwie: w mieszkaniu i przy Zamku w Kończycach. 

Uwielbiam tamtejszą ciszę i spokój...




 

Kochani,

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i że dotrwaliście do końca 😉 Dziękuję Wam bardzo.

Postanowiłam też wystawić ten strój jako ofertę w moim Shop Etsy - zerknijcie i obejrzyjcie przy okazji krótki filmik 😊

 

To wszystko na dziś. Zapraszam na mojego Ig i Fb.

Serdecznie Was pozdrawiam i życzę zdrówka!

 


 

6 komentarzy:

  1. Przepiękna panienka. Cudownie się prezentuje w nowym stroju. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że stylizacja tej uroczej modelki Ci się spodobała. Dziękuję za odwiedziny i za pozostawienie komentarza :)))

      Usuń
  2. zjawiskowa!! a piękny strój podkreśla jej urodę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję. To bardzo miłe. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Ależ ona jest piękna, świetnie jej w tej fryzurze. I strój doskonale do niej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Joasiu. Serdecznie Cię pozdrawiam :)))

      Usuń