czwartek, 27 czerwca 2024

Komplet beżowo-bordowy dla lalki w skali 1/6

Komplet powstał niejako przy tworzeniu innego ubranka. Potrzebowałam spódnicę do nowej bluzki, białej koronkowej i ją zrobiłam. 

Jednak coś mi nie pasowało i uznałam, że zrobię jeszcze bluzeczkę w beżu. Tak się stało i jest nowy zestaw. 

Biała bluzka czeka na lepsze czasy 😁

Ale do rzeczy. Modelka jest Wam znana, bo to Barbie Fashionistas 26 na ciałku "przemontowanym", czyli na ciałku mtm. 

Moim zdaniem wygląda świeżo i ładnie. Gdyby nie ten klejotok w głowie to byłaby lalka prawie idealna, no ale nie może być za dobrze, czyż nie?

Kilka "zdjątek" na początek 😋😉

 

Przygotujcie się, bo fotek mnóstwo, jak prawie zawsze, więc do dzieła!

Bluzeczka koronkowa, na ramiączkach niezbyt cienkich. Szeleczki zapinają się na plecach na jeden z guzików, służących do zapięcia bluzki. 

Dekolt w szpic z przewleczonym sznureczkiem w bordowym (bardzo ciemny czerwony kolor, takie czerwone wino). Na końcu sznureczka dwie fikuśne kuleczki ozdobne "pomponiki".



Spódnica bardzo mocno marszczona. Sprawdziłam, ma tak jakby podwójne koło, albo inaczej dwie warstwy. Dół wykończony pasem w beżowym kolorze, takim jak bluzeczka.

Spódniczka zapinana z tyłu na metalowy zatrzask.






Podczas sesji dziewczyna wyglądała na zrelaksowaną a ubranko nie uwierało i nie przeszkadzało 😄, więc uznałam, że wyszło całkiem dobrze.

 

 

To wszystko, co dziś przygotowałam, mam nadzieję, że Wam się to ubranko podoba 😊

Bluzeczka i spódniczka są osobno do kupienia w moim sklepie Etsy, do którego zapraszam.

Serdecznie Was pozdrawiam i życzę zdrówka! 

 

 


 


 


 



 




 


4 komentarze:

  1. Ależ ona ma śliczną buzię. Pasują jej te kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam ją za śliczną pannę. W sprawie kolorów mam podobne zdanie. Pozdrowienia :-)

      Usuń
  2. piękna modelka i wspaniała kreacja- uczta dla oka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, Gosiu. Dziękuję Ci pięknie i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń