niedziela, 17 marca 2024

Komplet w kolorze blue

Moja Platynowa piękność otrzymała propozycję zaprezentowania kompletu w kolorze niebieskim.

Oczywiście marzy nam się już ciepła aura i piękna, słoneczna pogoda, więc i zestaw jest wiosenno-letni.

Wykonany w podobnym stylu, jak beżowy, który wcześniej pokazała Heide.

Zrobiłam go na szydełku z nowego, merceryzowanego kordonka doskonałej jakości o grubości "50". 

Im cieńszy kordonek tym ładniejszy jest wyrób dla lalki tej wielkości, uważam jednak, że "pięćdziesiątka" jest pod tym względem odpowiednia.

Do tego dopasowane majteczki oraz bluza ażurowa, która przyda się podczas spacerów po plaży. 


 
 
Bluza ma kaptur, który jest zapinany z tyłu na zatrzaski, aby ułatwić pannie ułożenie włosów. 

Cieniutki sznureczek można związać pod szyją i ładnie dopasować strój.

Kaptur jest dość obszerny i luźno układający się. Chciałam, aby taki właśnie był: wygodny i swobodny.







Okrągła torba w trzech kolorach: niebieskim, beżowym, granatowym jest dopełnieniem kompletu. Beżowy paseczek na ramię i granatowe koraliki w miejscach mocowania do torby.

Można do niej włożyć potrzebne rzeczy, takie jak ręcznik, książkę, czy inne drobiazgi...






Podczas robienia zdjęć zupełnie zapomniałam o pstryknięciu modelki w samych majteczkach i topie. 

Zdjęcia wykonałam później, ale słabe światło nie sprzyjało fotografowaniu....

Niemniej widać, jak prezentuje się zestaw.



Platynowa dziewczyna to śliczna modelka. Podobnie jak inne moje panny jest bardzo cierpliwa i wytrwała. Sesja się przeciągnęła i trwała dość długo, niemniej dziewczyna zachowała się bardzo profesjonalnie. 

Niebieski zestaw koronkowy ujrzał światło dzienne👀  Jeśli się komuś spodobał, to zapraszam do mojego sklepu Etsy, gdzie można obejrzeć krótki filmik z jego prezentacji 😊

Nie wykluczam wykonania podobnego na indywidualne zamówienie, ale szczegóły należy ustalić drogą mailową lub za pośrednictwem Instagrama lub Facebooka

Pozdrawiam Wszystkich bardzo, bardzo serdecznie, życzę ZDRÓWKA i juz zapraszam na kolejny wpis. 


 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz