wtorek, 9 stycznia 2024

Suknia marzeń...

Witam Was, Kochani.

Dziś o szafie moich lalek. Jest w niej kilka kreacji, które dziewczyny zakładają tylko na wyjątkowe okazje. Większość nie jest mojego autorstwa, bo niestety krawcową nie jestem. (Choć czynię niewielkie postępy w tym zakresie).

Biała, przepiękna suknia ślubna jest prezentem od Basi. Basiu, jeszcze raz bardzo, bardzo Ci za nią (i za inne podarki) dziękuję :-)

To kreacja obłędna! Wielkim atutem jest tkanina: miękka, niemnąca, skrząca się setkami srebrnych punkcików! Sam fason może i jest niezbyt skomplikowany, ale - moim zdaniem - prezentuje się bardzo, bardzo elegancko. 

 

 

 

 

 

 

Uwielbiam, kiedy tkaniną można "budować" wspaniałą oprawę dla urodziwej modelki. Sukienka jest prosta, sięgająca łydek, jednak po obu bokach doszyte są wielkie, materiałowe koła, które pięknie kładą się wzdłuż sukni, umożliwiając tworzenie niezwykłego, bogatego stroju. 

Prócz tego, pod spodem wszyte są również dwa mniejsze i delikatniejsze koła z białego tiulu. które dodatkowo wzbogacają kostium.





Welon zdobyty w SH, bukiet z supermarketu, bransoletka lata temu wygrana w konkursie Akrimeks a naszyjnik...hmmm, nie wiem skąd, sorry.

 

O ile dobrze pamiętam, to suknia ta pojawiała się na moim blogu już dwukrotnie (sesja cudnej rudej Heide oraz rewelacyjnej "Małej Sówki")

 

 

 

Dziś postanowiłam założyć ją eleganckiej Poppy Parker, która jak żadna inna dziewczyna, potrafi nosić takie kreacje z wielką klasą.









 

Dziewczyna jest wspaniała a sesją z nią to czysta przyjemność. 

Mam wielką nadzieję, że oglądanie zdjęć nie było nudne i że Wam się spodobały.

To wszystko na dziś. Życzę, aby nadchodzący tydzień był spokojny i miły a przede wszystkim, aby dopisywało Wam zdrowie!  

Uściski,



 


 

10 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nie wiem, której pannie pasuje najlepiej. Pięknie się prezentuje na każdej z nich. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię eksperymentować i założyłam ją trochę wyższej pannie w skali 1/4 i efekt był też zadowalający. Pomyślałam, że nie zawsze trzeba trzymać się schematów. Dziękuję za odwiedziny i za komentarz 😘🤗

      Usuń
  2. Przepiękna suknia, a welon dodaje jej uroku. Wspaniała sesja. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu za tak miły i pochlebny komentarz. Ślę uściski ❤️❤️❤️

      Usuń
  3. Ogromnie podoba mi się krój tej sukni, prosty, a jednocześnie wykwintny i dający ogromne możliwości przy fotografowaniu! Każda z panien prezentuje tę kreację nieco inaczej i każda z nich wygląda w niej wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jak ja dobrze pamiętam czasy młodości i marzenia o ślubnej sukni. Cudowne modelki i kreacje zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna suknia - od razu przypomina mi się wizyta w salonach sukien ślubnych, gdy córcia szukała kreacji na swój ślub - widzieć swoje dziecko w takiej oprawie to niezapomniane przeżycie, szczególnie, że ja swój ślub brałam w kostiumiku a nie w sukni ślubnej i mogłam tylko pomarzyć o niej.

    OdpowiedzUsuń
  6. As beautiful as ever!!!!! Your Christmas bride is breathtakingly beautiful. I had almost forgotten how beautiful your photos were. Everything about these looks is simply sumptuous from the voluminous skirts, bustles and veils right down to her precious bouquet! I have not been on Instagram very often over the past six months. I do peek in on your page from time to time. But I really love seeing your dolls and photos on your blog where I can take my time and appreciate all of the wonderful details. Big hugs. April

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dostojnie wygląda w tej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy zdobnym materiale prosty fason prezentuje się najlepiej - suknia cudowna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń