niedziela, 19 kwietnia 2020

Wędrówka instrumentalna



Dziś zapraszam na spacer z przepiękną, znaną nam już, ognistowłosą dziewczyną oraz z jej instrumentem...






















Wiem, że przy przeglądaniu blogów dopada nas brak czasu, wielce Was jednak zachęcam do posłuchania poniższej melodii, która w wyjątkowy sposób uczyni ten wpis małym "spektaklem"...

To utwór:  Nat Keefe with The Bow Ties - Terrier Waltz






















Zdjęcia dość długo czekały na publikację...

Gorąco pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :-)


33 komentarze:

  1. Ognistowłosa jest niesamowita! Ze skrzypcami wśród zieleni wygląda wręcz majestatycznie. Świetny pomysł i sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Neytiri, że sesja Ci się podoba :)))
      Serdeczności ślę ♥

      Usuń
  2. Jestem zachwycona! Nie pierwszy, nie ostatni raz. Oglądanie Twoich fotek, z muzyką w tle, to sama przyjemność. A rudowłosa, jak zawsze, zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mnie cieszą takie słowa i powiem szczerze, mobilizują do dalszego realizowania pomysłów :)))
      Pozdrawiam gorąco :)))

      Usuń
  3. Narobiłaś mi chęci na tę panienkę. Zakochałam się w jej rudych lokach. Oglądając zdjęcia i słuchając nagrania ma się wrażenie, że to ona gra. :) Trzymaj się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był mój zamysł. Podkład muzyczny zawsze uważałam za bardzo ważny, lecz ograniczenia w prawie autorskim, mocno uszczuplają możliwości. Na szczęście jest moc autorów, którzy nie bronią wykorzystywania swoich utworów :)))
      Ogromnie się cieszę, Tereniu, że sesja Ci się spodobała :)))
      Pozdrowienia ♥

      Usuń
  4. Wspaniała skrzypaczka! Trochę mi się skojarzyła z Kathryn Tickell. :)
    Widać, że jej gra jest bardzo żywiołowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że wcześniej nie znałam tej artystki, ale od czego YT :)))
      Owszem, skojarzenie celne a i kolor włosów podobny :)))
      Pozdrawiam, Nano, serdecznie :-)

      Usuń
  5. Zachwycające ! Wszystko ! Tą modelkę mam już straszliwie dłuuugo na swojej wishliście i ani widu ani słychu by się sen o niej ziścił.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy tak piszesz zawsze wspominam, jak kilka razy wracałam po nią do sklepu i wychodziłam z inną lalką, tą zostawiając! Do dziś nie mogę uwierzyć, że tak się wahałam nad jej zakupem!
      Jest świetna i życzę Ci, Selinko, abyś spełniła swoje - o niej - marzenie :)))

      Usuń
  6. Cudowna sesja! Lalka mnie zachwyca od dawna, dobrałaś jej idealną kreacje, a podróż przy dźwiękach skrzypiec jest po prostu nieziemska. Rewelacyjny pomysł na sesję, brawo Olu!
    A utwór sobie włączyłam - piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielka satysfakcja, czytać taki komentarz :)))
      Miło mi bardzo, że pomysł Ci się spodobał a i podkład muzyczny przypadł Ci do gustu :)))
      Dziękuję, Kamelio i pozdrawiam gorąco :-)

      Usuń
  7. Włączyłam muzykę na początku oglądania sesji i miałam niesamowite wrażenie, że to Twoja piękna rudowłosa gra na nich. Masz wspaniałe pomysły, by urozmaicić nam czas podczas pobytu na Twoim blogu:))
    Serdecznie pozdrawiam:))
    p.s. - dwa razy pisałam komentarz, który znikał mi przed opublikowaniem:( nie wiem co jest tego przyczyną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu droga, bardzo się cieszę, że ten mały "spektakl muzyczny" Ci się spodobał :)))
      Tak, masz rację, bardzo bym chciała, aby przebywanie na moim blogu było miłym doznaniem i choć zajmuje to trochę czasu, staram się to uatrakcyjniać, jak tylko umiem :-)
      Co do znikania komentarzy to muszę Ci powiedzieć, że ostatnio zniknęło kilkanaście zdjęć z poprzednich postów i musiałam wkleić je na nowo, więc rzeczywiście coś się dzieje ... postaram się to sprawdzić, ale nie wiem zupełnie, gdzie leży przyczyna :-(
      Pozdrawiam serdecznie i tym bardziej dziękuję, że wytrwałaś w pisaniu komentarza :)))

      Usuń
    2. Olu - przejrzałam swój blog i na moim również zniknęły zdjęcia; najgorsze jest to, że po umieszczeniu na blogu większość kasuję i zostawiam sobie tylko jedno lub dwa; coś z blogerem się zaczyna dziać; u córki na blogu również tak się dzieje.

      Usuń
  8. Przepiękna violinistka, a podkład muzyczny idealnie dobrany do zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sesja z przecudną panną, ubraną idealnie <3
    Mnie się skojarzyła z taborem cygańskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, Ewuniu i bardzo się cieszę z Twoich słów komentarza :-)
      Pozdrawiam i życzę zdrówka!

      Usuń
  10. Cudowna skrzypaczka, a oglądając zdjęcia w połączeniu z muzyką skojarzyła mi się z dziewczynami z Amadeus Electric Quartet. Dosłownie jak żywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "AEQ" Piękne, zgrabne, utalentowane... czego chcieć więcej!
      Fantastyczne utwory w przepięknym wykonaniu!
      Porównując moją pannę do nich - schlebiasz mi i to bardzo!
      Dziękuję, dziękuję Ci pięknie :)))

      Usuń
  11. Jaka wygimnastykowana :D Swietne zdjęcia i super pozy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Yasmin i bardzo gorąco Cię pozdrawiam :)))

      Usuń
  12. Zachwyt, zachwyt, bezgraniczny zachwyt! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna sesja! Podkład muzyczny zrobił swoje, prawie słyszałam muzykę płynącą z fotografii - Twoja ognista, rudowłosa skrzypaczka jest tak piękna i utalentowana, że bez trudu potrafi zaczarować. I do tego jeszcze wspaniałe plenery! Przy tej zieleni w tle tak mi się bardzo irlandzko zrobiło (a to u mnie objaw błogostanu ;)). Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie z powodu koloru włosów, ale przypomniała mi się Vanessa Mae. Suknia genialna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh Olla...this is an absolutely beautiful post. LOVE, LOVE, LOVE the photos and the music makes it just that more special. The music is interesting.... It sounds like a music form here in the U.S. known as "Blue Grass" which is a type of country music.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne jest wszystko! Przepiękna sesja, wspaniała kreacja, a modelka zjawiskowa🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Lalka jest śliczna, wciąż jej szukam na różnych portalach aukcyjnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. aż się skrzy dzisiaj!!!
    fotki wibrują a struny
    drżą niczym rude loki!

    OdpowiedzUsuń