piątek, 24 maja 2019

"Mała czarna" dla Truskaweczki :-)

Moja jedyna, jak na razie, artykułowana dziewczyna w rozmiarze Plus, otrzymała nową sukienkę.
Chciałam, aby przestała na chwilę ubierać się spokojnie i z umiarem i podarowałam jej czarną, koronkową mini - sukieneczkę.

Poczuła się w niej znakomicie, jedynie poprosiła o biżuterię, odpowiednie buty, okulary i .... torbę :-)

Ta wspaniała torba przyjechała ... ano właśnie, nie z Paryża, jak sugeruje napis, ale z Wrocławia.
Domyślacie się też, że wykonała ją Ewcia z Porcelanowych Lal.
Torba jest superowa! Nie dość, że piękna, to jeszcze funkcjonalna! Zamykana na zameczek błyskawiczny i umożliwia noszenie przeróżnych, potrzebnych pannie, drobiazgów!

Troszkę ją tylko zmniejszyłam, bo wydawała mi się za duża dla Barbie, no a one o nią cały czas zabiegały!









 



Sukienka jest dopasowana do ciała modelki. 
🍎
Dekolt wysmukla szyję. 
🍏
Dość szerokie ramiączka. 
🍒
Zapięcie na plecach na dwa zatrzaski. 











Lubię bardzo moją Truskaweczkę i od dawna rozglądam się za koleżanką dla niej tj. artykułowaną Barbie Tancerką mtm curvy z czerwonymi włosami i ciemniejszą karnacją... jednak nie dość, że jest ich jak na lekarstwo, to jeszcze cena znacznie podskoczyła!


Cóż, poczekam na okazję, może się jakaś trafi :)))



Na razie czerpię radość z ustawiania do zdjęć i fotografowania mojej bladolicej dziewczyny 😋

Pozdrawiam serdecznie,



28 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka i ten pasek z kółeczkami. Przypomniała mi dawne czasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że tak uważasz :-) Łańcuszek z kółeczkami, pełniący rolę paseczka, dość często pojawia się w sesjach, bo...też mi się podoba :)))
      Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

      Usuń
  2. Odważna dziewczyna, oj chyba rusza na podbój świata.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suknia fantastycznie dobrana dla tej panienki:))
    Serdeczności ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu -jak nie lubię szydełkowych ubranek- tak Twoje zachwycają ! Nie przekonałam się dotychczas do mtm plus size i krew mnie zalewa, że wypuszczają nowe panny i to są same solary a bladolicych mtm (smukłych ) brak !!! Nie wspomniawszy o bidzie z moldami dla mtm, gdzie oprócz wszechobecnej nudnej Millie i opatrzonej już Neysy rzadko co innego się trafia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubranka...myślę, że to kwestia zastosowanego kordonka. Im jest cieńszy, tym robótka wydaje się delikatniejsza i ładniej leży :-)
      Smukłych panien mtm o jasnej karnacji rzeczywiście mało w sprzedaży a jak już się zdarzy to są dość drogie!
      Jedynym rozwiązaniem na ciekawe moldy to zamiana ciałek... ale przecież o nie to chodzi...
      Bardzo dziękuję za wpis :-)

      Usuń
  5. Juuuuupiiii! Dalas czadu! Cudownie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski ciuszek i dodatki! Truskaweczka świetnie się prezentuje w czerni, a biżuteria, okularki i obłędna torba świetnie urozmaicają ten kolor. Ogromnie podoba mi się zwłaszcza ostatnie zdjęcie - modelka aż emanuje pewnością siebie i świadomością własnego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc też odniosłam takie wrażenie. To znowu dowód na to, jak ważny jest strój, który się zakłada i jak się go nosi :)))
      Pozdrowienia :-)

      Usuń
  7. Śliczna sukienka i wspaniała torba. A biżuteria i pasek to idealne dodatki.
    Piękna sesja zdjęciowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie bardzo, że tak uważasz :-)
      Dziękuję za wizytę i pozdrawiam gorąco :-)

      Usuń
  8. Tetszenek a ruháid és a fotóid. Gratulálok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka rewelacyjna. Panna Truskawka wygląda bardzo ponętnie. Torebka i pasek doskonale dopełniają całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskaweczka będzie bardzo zadowolona, słysząc takie słowa:-)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Annette i pozdrawiam gorąco :-)

      Usuń
  11. Sukienka jest po prostu boska! Truskaweczka wygląda w nich niezwykle atrakcyjnie. :) Uwielbiam tą panienkę.

    A i torba jej się świetna trafiła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna skradła niejedno serce, to prawda :)))
      Cieszę się bardzo, że odwiedziłaś blog i zostawiłaś komentarz :-)
      Serdeczności!

      Usuń
  12. wiedziała Truskaweczka, o co prosi -
    teraz cały strój wraz z dodatkami
    nadaje się nie tylko do katalogu -
    ale wręcz na okładkę modowego guru ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukieneczka jest po prostu stworzona dla NIEJ! :-D
    Mega perfekcja w każdym calu!
    A tematyczna torebka Ewuniowa, to mini-dziełko.

    OdpowiedzUsuń