poniedziałek, 22 lipca 2013

Teresa z serii Fashionistas

 Dziś przedstawiam moją Fashionistas, która niedawno, zupełnie niespodziewanie i przypadkiem, znalazła się w moim domu. Jest to Teresa z serii Fashionistas, firmy Mattel.  Mimo, iż lalki Barbie zawsze mi się podobały, nigdy nie miałam żadnej z nich. I tak oto, w wieku dojrzałym, zafascynowały mnie "na nowo". 


Nie, nie bawię się nimi. Uważam, że są tak kruche, że można je jedynie podziwiać, a subtelność ich twarzy, gracja i elegancja artykułowanego ciałka, zachęcają do modelingu i fotografowania. 

Jeśli jeszcze uda mi się stworzyć dla nich jakąś "kreację"... - cóż, za mocne słowo,  jak na ubranka, które uszyłam lub wydziergałam... Zapraszam na pierwszą sesję, którą zrobiłam.


Oto Teresa Fashionistas Barbie Mattel

Teresa Fashionistas

Teresa Fashionistas
Teresa Fashionistas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz