poniedziałek, 23 października 2017

Jasnowłosa, o niebywałym spojrzeniu... (♫)

          Dziś, odbiegając na chwilę od pokazów jesiennej mody dla lalek, wspomnienie upalnego lata i zdjęcia mojej ślicznej Mackie.
Fotki wykonałam jeszcze w lipcu, kiedy upał doskwierał a teraz za nim tęsknimy :)))

 


Wracając do modelki...
domyślam się, że to Mackie Fashion Fever. Niestety nie znam bliższych danych.

Ma przepiękny kolor tęczówek.
Ni to niebiesko-szare, ni to zielone, czasem jasno-turkusowo-miętowe... zależy od ujęcia i od stroju, jaki akurat nosi...

Nie jestem pewna czy od zawsze miała włosy tej długości,
czy ktoś je skrócił...
Jedno jest pewne.
Stanowczo za rzadko pokazuję ją na blogu a bardzo na to zasługuje :)))









Mam nadzieję, że z chęcią obejrzycie zdjęcia z tą ładną dziewczyną w roli głównej
oraz posłuchacie pięknej, nastrojowej, trochę zapomnianej już piosenki o lecie,
w wykonaniu pani Elżbiety Kuczyńskiej ...









Kochani, bardzo Wam dziękuję, że odwiedzacie mój blog i komentujecie moje wpisy.
Sprawiacie mi tym ogromną radość.

Życząc dobrego, udanego tygodnia, ślę Wszystkim serdeczności,


41 komentarzy:

  1. rzeczywiście - te oczy hipnotyzują
    idealna panienka na wspominki Lata,
    czasu kukułek i czajek :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspominek lata nigdy dosyć, szczególnie że za oknem wicher i deszcz ;-)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuję za komentarz :-)

      Usuń
  2. Jest piękna :D
    a melodia idealna do sesji :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Wiem, że nieraz nie ma nastroju albo po prostu czasu na odtwarzanie muzyki w tle, ale czasem warto to zrobić a post wydaje się wtedy inny, bogatszy :-)
      Serdeczności!

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba jej buźka. Kolor oczu faktycznie cudny. I świetna kreacja - dla niej idealna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że tak sądzisz :-)
      Pozdrowienia gorące!

      Usuń
  4. Oczy niezwykłe, nawet potrafią zahipnotyzować:))
    Sukienka szałowa, pięknie komponuje się z szydełkową chustą:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusta troszkę wzbogaciła strój i cieszę się, że nie umknęło to Twojej uwadze :-)
      Dziękuję Ci pięknie za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Oczy ma śliczne.
    Sukienka fantastyczna, w sam raz na letnie wypady w plener.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do oczu się zgodzę a suknia może nie jest odpowiednia na wędrówki po lesie czy górach, ale na spacery w upalne popołudnie czy wieczór wydaje się idealna :-)

      Usuń
  6. Прекрасная кукла!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała modelka! Fajnie oglądać takie słoneczne zdjęcia, gdy za oknem beznadziejna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie taki był cel umieszczenia tych zdjęć właśnie teraz, kiedy na polu jesienna słota :-)
      Dziękuję, eunice i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  8. She is sooooo pretty!!!! I don't think I've seen this doll before. And yes, I agree with the others. Her eyes just seem to sparkle. The floral dress, too, is very stunning. I love the flower print and this doll wears your dress so well. Thank you, as always, for such stunning, sensitive photos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że tak odbierasz tę modelkę, suknię i zdjęcia :-)
      Myślę, że takie fotografie lipcowych upałów bardzo poprawią humor czytelnikom :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Lovely lady! I also love the dress!
    Urocza pani! Ja też uwielbiam sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mackie moj ulubiony mold. Jednak seria fever ma zazwyczaj spore glowy. To mi sie nie podoba. Ale twoja modelka jest piekna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :-)
      Owszem, głowa jest większa, ale za to jaka ładna!

      Usuń
  11. Jest przepiękna, te oczy i usta oczarowują. Sukienka też piękna. A wiesz, ze ostatnio słucham takich piosenek. O pożegnaniu lata i nadejściu jesieni. Ogromnie lubię harcerski zespół Wołosatki i ich piosenki w takich klimatach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :-)
      Dzięki Tobie trafiłam też na Wołosatki (wcześniej ich nie znałam) i uważam, że śpiewają świetnie!
      Bardzo dziękuję :-)

      Usuń
  12. Śliczna jest. Zapachniało mi troszkę wiosną, a dopiero co powoli zima się zbliża. Piosenka śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że tak uważasz i cieszę się, że trafiłam w Twój gust nastrojową melodią :-)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  13. przepiękna suknia - pasuje jej, bardzo! Strój podkreślił urodę panienki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, Ayu. Sprawiłaś mi ogromną radość tym komentarzem :-)

      Usuń
  14. Kreacja fantastycznie zgrała się z kolorem jej oczu i ust:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy się jej teraz przyglądam, rzeczywiście jest tak, jak napisałaś :)))

      Usuń
  15. Rozpoznałam ją z Facebookowego wpisu, bo takich magicznych, kocich oczu się nie zapomina!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocie oczy w niespotykanym kolorze... fakt, trudno zapomnieć :)))
      Pozdrowienia!

      Usuń
  16. Takie urocze wspomnienie upalnego lata to doskonała rzecz w październikową szarugę... Modelka przepiękna, a suknia wspaniale jej urodę podkreśla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, Chiriann :-)
      Dziękuję za miłe słowa i ślę Ci serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  17. Oprócz urody zachwyciła mnie kreacja. I lalka i suknia - zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest śliczna. Też myślę, że to FFever. Pasuje jej kolorek malinowy, w który ją odziałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekna i tak wspaniale wyglada w tej kreacji <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak dawno nie widziałam moldu Mackie, że o nim zapomniałam, a to jeden z moich ulubionych moldów Barbie. Aż miło popatrzeć na takie letnie zdjęcia, gdy za oknem pogoda pod psem. Kreacja prześliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznota!!!💜 To jeden z piękniejszych moldów Mattela ...jak dla mnie 😉

    OdpowiedzUsuń