niedziela, 17 stycznia 2021

P jak prezent :)))

Strasznie lubię sama wybierać dla siebie prezenty bo wiem, że zawsze będą trafione. Tak mam już od dzieciństwa. Niespodzianka niespodzianką, ale jak kupię sobie to o czym marzę, to wtedy dopiero jest pełnia szczęścia :)))

Mijający tydzień dołożył znowu jeden rok do mojego życia. Urodziny minęły miło i przyjemnie wśród serdecznych życzeń, kwiatów i upominków. 

Choć postanowiłam niedawno (a było to przy zakupie dwóch BMRek, które opisałam poprzednio), że odpuszczę sobie prezent urodzinowy w postaci lalki, to teraz okropnie mnie kusiło, aby nabyć jeszcze jedną... Właśnie tą!


Barbie sygnowana nazwiskiem artysty "Keith Haring" FXD87

Sprawa zakupu owej panny nie była prosta. Komplikował ją fakt, że lalka stała sobie na półce w Draciku po czeskiej stronie granicy a sklepy stacjonarne są w Czechach teraz zamknięte! 

Przewertowałam stronę sklepu wte i wewte, aby w końcu wyczytać, że w sklepach są dyżury i wydają w nich zamówione paczki przez internet. Można też zamówić towar SMS-em lub telefonicznie, dzwoniąc do konkretnego sklepu. 

Będąc w gorącej wodzie kąpaną poprosiłam Męża, abyśmy podjechali pod sklep i na miejscu "obczaili" sytuację...



Okazało się, że bez najmniejszego kłopotu pani ekspedientka zaprosiła mnie do sklepu i przyniosła wymarzoną lalkę! Wyobrażacie sobie?! 

Byłam mega-zadowolona i przeszczęśliwa!  Powiedzenie : "mówisz i masz" zadziałało w 100%!


Dziewczyna jest niezwykle piękna. Najbardziej podobają mi się jej obłędne, długie włosy i ... buty! Ubranko, jak widać, bardzo ładnie wykonane, portki zapinane na zatrzask a paseczek się rozpina i włożony jest w szlufki spodni!  Przyjemne detale 😊😍

Bluzeczek nie zdejmowałam, jedynie spodnie, bo zaintrygowało mnie, że mało zgina kolano. Okazało się, że na stawach kolanowych ma tekturki. Ciało nie jest mtm, ale w jej przypadku mi to nie przeszkadza. Gwiazda ma stać, pozować i pięknie się prezentować. Kolana i łokcie się zginają, jednak pod biustem brak łączeń i ruchu.



Panna jest bardzo ładna i wie o tym 😄😊😍  


Pozuje dumnie, z godnością i wdziękiem. 

To elegancka, nowoczesna dziewczyna. 


⛄⛅⛄⛅⛄⛅⛄

Spacer przy 10 stopniowym mrozie wymagał założenia czegoś ciepłego. Wybór padł na lekki i przyjemny eko płaszczyk z akcentami geparda :)))



Panna podobała mi się już na półce w sklepie, ale na żywo zrobiła na mnie o wiele większe i lepsze wrażenie. Stoi teraz na biurku i spogląda na mnie z lekkim uśmiechem. 
Jej pogodna twarz mówi jedno:
-Wiedziałam, że po mnie przyjedziesz 😋

Tyle na dziś, pozdrawiam Wszystkich serdecznie. Życzę dobrego i spokojnego a przede wszystkim zdrowego nowego tygodnia 😄😘




29 komentarzy:

  1. Olu,ona jest wspaniała ! Przepiękną sesję,jak zwykle, jej zrobiłaś ! Superowo ją ubrałaś na spacer w śnieżny dzień.I cieszę się, że udało Ci się ją dorwać na zasadzie :"mówisz i masz ". Ja się strasznie napaliłam na barbie pumę, od zmysłów odchodzę-a podobna do tej Twojej :) Ciekawe, czy jest w Draciku?
    Spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Selinko, sorry, że dopiero odpisuję, ale wcześniej jakoś się nie złożyło. Rozumiem, że panna od "pumy" Ci się podoba (mnie zresztą też i to bardzo!), ale niestety, w Draciku jej nie widziałam... Jak się pojawi, dam Ci na pewno znać!
      Bardzo dziękuję za miłe życzenia urodzinowe i za wizytę na moim blogu 😍
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie ♥

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, to cudownie, że masz tak udany prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, Gosiu, to cudowne!
      Bardzo dziękuję za przemiłe słowa i ślę pozdrowienia 😀

      Usuń
  3. Wspaniała panna i super sesja. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin, spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie i pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.♥♥♥ Lalka śliczna, a pani z Dracia to super sprzedawca roku! Wyobraź sobie, ze miałam podobna sytuację z jakże innym zakończeniem. Padła mi karta pamięci w aparacie. Poszłam do sklepu , niby zamknięty ale w sklepie obsługa, wydaje tylko zamówienia internetowe. Pytam czy maja taką kartę. Pani odpowiada, że tak, ale mi jej sprzedać nie może. A przecież wystarczyło, żeby podeszła do półki i przyniosła, skasowała pieniążki i już. - Musi pani iść do domu i zamówić przez internet - usłyszałam. :(
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Twoje zdenerwowanie, Tereniu. To bardzo frustrujące, że nie można podjąć takiej decyzji na poziomie sprzedawcy w sklepie, ale przypuszczam, że były narzucone takie ograniczenia odgórnie. Często w sklepie też spotykam się z absurdem, ale przepisy nie pozwalają na pewne czynności i zachowania a nie chcemy narazić się na konsekwencje. Logika czasami nie ma zastosowania a szkoda!
      Bardzo, bardzo dziękuję za życzenia i cieszę się, że lalka Ci się spodobała 😊

      Usuń
  5. Olu, najlepsze życzenia urodzinowe!
    Prezent w postaci owej panny jest z pewnością bardzo udany, bo i ja bym nią nie pogardziła. Mnie również bardzo podobają się jej buty.
    Sesja w mrozie i śniegu wyszła pięknie, zwłaszcza, że ślicznie dziewczynę odziałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi niezmiernie czytać Twój komentarz :-)
      Bardzo dziękuję za życzenia i ślę Ci moc gorących pozdrowień 😄

      Usuń
  6. To jest najfajniejszy moment w tego rodzaju sytuacji, kiedy to, na co czekałaś, okazuje się jeszcze fajniejsze :) Gratuluję nabytku! A tak poza tym dużo zdrowia i satysfakcji z życia życzę z okazji urodzin <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, Mangusto :-)
      Dziękuję Ci pięknie za życzenia i pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  7. O kurczaki! Ależ piękna! Taki prezent to ja rozumiem! Cudowna jest! Super buźka, ciuszki. Piękne fotki z sesji plenerowej <3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin <3. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ayu za miłe słowa i życzenia 😄
      Ślę serdeczne pozdrowienia 😍

      Usuń
  8. Nic dziwnego, że kusiło, to przepiękna lalka! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusiło i to jak! Bardzo dziękuję IHime 🥰
      Serdeczności 🤩

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-) Ja od dzisiaj mogę mówić o sobie, że imię moje czterdzieści i cztery :-) I aż wierzyć się nie chce, że to już tyle, bo w duszy ciągle 17, a w jej najgłębszych zakątkach, wciąż "mam trzy latka, trzy i pół", ale o tym cicho sza ;-) Lalka jest przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Annette, mamy tyle lat na ile czujemy 😁 To dobrze, że czujesz się młodo i masz tyle energii! Tak trzymaj! 😊
      Bardzo Ci dziękuję za życzenia i pozdrawiam gorąco🤗

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego i jeszcze więcej spełnionych marzeń! :)
    Mnie też bardzo podoba się ta Barbie, choć twórczość artysty to nie moja bajka.
    Cętki na płaszczu pasują dziewczynie i widać mrozy jej nie straszne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc musiałam sprawdzić czym parał się ten Artysta, gdyż Go nie znałam wcześniej. Ten styl nie do końca mi pasuje, ale skoro dzięki Niemu powstała taka piękna lalka, to bardzo dobrze! Dziękuję Ci bardzo za miłe życzenia i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  11. Oleńko, wszystkiego, co tylko sobie wymarzysz! :-)
    To ci dopiero opowieść! Co najmniej jakby człowiek umawiał się z dilerem narkotykowym na odbiór towaru ;-)
    Lalka jest obłędna! Nic o niej nie wiedziałam. Widać, że trzyma wysoki poziom.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najwspanialszego na Twoje urodzinki, a prezent wybrałaś sobie godny tek okazji! I nie dziwię Ci się, że tak o niego zabiegałaś - było warto, panna jest przepiękna, o dojrzałej urodzie i z pełną tej urody świadomością! W swoich ciuszkach wygląda ciekawie, ale o wiele bardziej podoba mi się w Twojej wersji - teraz jest znacznie lepiej przygotowana na zimę :).
    Jeszcze raz najlepsze życzenia urodzinowe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo <3
    Olu wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim dużo zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh Olla....she is GORGEOUS!!!!! She has a beautiful face. She is the nicest birthday present ever. I have an early version of her (she was part of the Barbie Basics swimwear edition). And though I have been buying Fashion Royalty dolls, this Barbie is a favorite. That said, I am really impressed how you took charge and in an instant, made your new doll into a glamorous model, simply by tossing a coat over her shoulders. Bravo. I look forward to seeing more of this doll!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudrowo różowa piękność w sam raz na prezent urodzinowy :0)
    Wszystkiego najlepszego Olleńko :0)
    Pozdrawiam cieplutko :0)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego!
    Takie prezenty są najlepsze- u mnie też królują lalki - i też na zasadzie wyboru- to lub to bym chciała <3 działa idealnie- prezent trafiony, obdarowany zadowolony a obdarowujący ma z głowy kombinowanie co kupić :) Pozdrawiam serdecznie! P.S, sesja jak zwykle urocza! A lalka warta posiadania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pěkný dárek. Krásná panenka.

    OdpowiedzUsuń
  18. this barbie doll looks so beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i lalka. Ma śliczną twarz, fryzurę i ciekawe akcesoria. Fajnie że udało Ci się ją szybko zdobyć. Ja też często sama sobie wybieram prezenty i jestem zadowolona. ;) Przyjmij spóźnione życzenia urodzinowe, wszystkiego najlepszego a szczególnie dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń