niedziela, 20 maja 2018

Nogi w pończoszkach...

          Każda kolejna sesja foto z moimi dziewczynami coraz bardziej mnie przekonuje, że Barbie to doskonały wybór! Wielka różnorodność modeli, moldów, ciałek, ubrań itd daje wprost niesamowity potencjał fotograficzny!
 



Dzisiejszy post miał mieć inny temat, ale okoliczności sprawiły, że przedstawię Wam Steffie, moją nową, śliczną pannę od Mattela.

Nie mogła już dłużej czekać (a właściwie ja nie mogłam!) i musiała się Wam przedstawić:
Barbie Look City Shine  Gold Dress.

Urocza buzia okraszona długimi, ciemnymi rzęsami, falujące, kasztanowe włosy z jaśniejszymi pasemkami i postawa modelki :-)








Dziewczyna jest naprawdę piękna. Bardzo spodobała mi się w swoim oryginalnym stroju, ale postanowiłam nie powielać setek zdjęć z sieci i od razu ją przebrałam. 
Trochę się zdziwiłam faktem, że pod górną częścią sukni była wszyta żółta podszewka, przyklejona do jej biustu. Na szczęście klej łatwo dało się usunąć :-)






Szczuplutka, o pięknej karnacji wspaniale wygląda w każdym stroju. 

Pożyczone od Poppy Parker sukienki pasują na nią idealnie :-)

Zarówno w mocniejszych, ciemniejszych kolorach, jak i w pastelowych barwach prezentuje się znakomicie!


Włosy są lekko falowane i zupełnie nie znalazłam wspaniałych loków z fotek promocyjnych...
Poza tym musiałam umyć jej czuprynkę, bo była mocno polakierowana.
Może pokuszę się o nakręcenie jej nowych loków, ale kiedy to będzie, to nie wiem...




Wzorzysta, bogato ozdobiona suknia w ciepłych kolorach 
kapitalnie koreluje z jej włosami i kolorytem skóry :-)



Po zmianie kreacji na delikatnie różową Steffie nieśmiało wyjrzała zza zasłonki...




 




Nie lubię powtarzanych zdjęć w podobnych pozach, ale  ostatnie trzy ujęcia tak mi się spodobały, że wszystkie wstawiłam na bloga ;-)

Oczywiście zrobiłam to w drodze wyjątku :-)



Nowa panna już stoi obok swoich koleżanek, modelek a w kolejnym poście zamierzam pokazać je na wspólnych fotografiach.

Trzymajcie się i do następnego razu!



28 komentarzy:

  1. Oh, wow, these dresses are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu to bardzo piękna lalka, mam ją co prawda kupiłam z drugiej ręki bez ubranka (to nie problem)i tak jestem nią zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, że mieszka u Ciebie i bardzo mi się spodobała, kiedy prezentowałaś ją na blogu.
      Trafiłam na nią w sklepie przypadkiem i nie mogłam się oprzeć :)))

      Usuń
  3. Dziewczyna prezentuje się po prostu zjawiskowo!
    Ona jest wręcz stworzona do takich powłóczystych, zwiewnych kreacji.
    I w każdym kolorze jej ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękna dziewczyna. Ciało dojrzałej kobiety a buzia podlotka :-)
      Miło mieć kogoś takiego w swoim zbiorze :-)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
    2. ... jak były w sklepach to się zastanawiałam, a potem długo nie mogłam trafić nawet z drugiej ręki :(
      Dobrze, że Ty się Oleńko nie wahałaś :D Super :D

      Usuń
  4. Śliczne sukienki! Zwłaszcza ostatnia bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienki nie są niestety nowe. Już pokazywałam je na blogu, ale mam wrażenie, że na każdej lalce wyglądają inaczej :-)
      Serdeczności Manhamano :-)

      Usuń
  5. Te oczy przykuły moją uwagę - niezwykłe rzęsy, powłóczyste spojrzenie - no cudowna, po prostu! Podziwiam Twoje zdolności krawieckie - każda kreacja mistrzowska!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, Małgosiu że tak odbierasz te ubrania, ale to trochę pozory, bo dobrą krawcową nie jestem a bardzo chciałabym umieć szyć dokładnie i wg szablonu!
      Dziękuję Ci pięknie za odwiedziny!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Wygląda absolutnie ślicznie w każdej ze swoich stylizacji, ale najbardziej spodobała mi się w ciemniejszej, czarno-niebieskiej sukni - w niej prezentuje się dojrzalej, bardziej kobieco niż dziewczęco.
    Co nie zmienia faktu, że urzekły mnie jej różowe pończoszki :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiłaś mi nie lada przyjemność swoim wpisem. Cieszy mnie bardzo, że przedstawiona w różnych strojach panna Ci się spodobała :-)
      Serdeczności Chiriann ♥

      Usuń
  7. Прекрасные фото!!! Мне тоже кажется, что с куклами Барби получаются самые шикарные фото)
    Piękne zdjęcia !!! Myślę też, że lalki Barbie to najbardziej eleganckie zdjęcia)

    OdpowiedzUsuń
  8. Steffie wygląda wspaniale w każdym stroju, co piękna! Twoje prace są wspaniałe! Zawsze cieszyć się zdjęcia Twoje lalki tyle! <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, kiedy czytam Twój wpis :-)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  9. Cudo do schrupania !!!! :):) Znowu zaczynam mieć większą ochotę na barbiowate.... ech !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbie mają to do siebie, że zawsze przemycą się do zbioru, nawet nie wiesz czasem, jak to się stało :)))
      Bardzo się cieszę, że dziewczę Ci się spodobało :-)

      Usuń
  10. Jak zwykle Twoje stroje zrobiły z lalki boginię. :) Nóżki w pończoszkach są bardzo zgrabne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi miło, że uważasz ją za piękną i ładnie ubraną :-)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Przepiękna w każym calu i każdej sukni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie i ślę serdeczności :-)

      Usuń
  12. Wow, Stefcia wspaniale się prezentuje w każdej z kreacji, ale te nr 2 i 4 to już wręczarcymistrzostwo mini krawiectwa!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, sukienki nie są nowe, ale czasami - na nowych lalkach - prezentują się troszkę inaczej :-)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  13. Wspaniale się prezentuje we wszystkich sukniach. Każdy kolor jej pasuje - jakiś fenomen. :) Zresztą same kreacje są fantastyczne, najbardziej zachwyciła mnie druga. Fantastyczny krój i kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za Twoje słowa komentarza :-)
      Dziewczyna jest bardzo fotogeniczna i rzeczywiście stroje w każdym kolorze jej pasują :-)
      Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  14. Piękna jest :-) przeczytałam tytuł i pomyślałam, że zabrałaś się za lalkowy przemysł pończoszniczy :-) Moja siostra miała lalkę o imieniu Steffie, ale nie Barbie-Steffie, tylko właśnie Steffie.

    OdpowiedzUsuń
  15. zachwycająca w każdym calu!
    a w drugiej sukni może się
    śnić mi co noc!!! gratuluję!

    OdpowiedzUsuń