piątek, 21 lutego 2020

Jak myślicie?

Czy łatwo jest ustawić lalki do zdjęcia?
Moim zdaniem wcale nie jest łatwo!
Przekonałam się o tym (zresztą po raz kolejny) dziś,  kiedy spontanicznie, choć z cierpliwością i zapałem, zabrałam się za fotografowanie moich dziewczyn.
Nie było czasu na przebieranki, więc panny, tak jak były ubrane, stanęły przed obiektywem.
Nie będę Was zanudzać wyliczając ile razy która wywinęła orła, albo w ogóle odmawiała współpracy!

W sumie jednak wytypowałam kilka zdjęć, które się obroniły i znalazły swoje miejsce na blogu :-)




 

Barbie MTM Yoga/Fitness truskawka FTG80/FTG84 oraz Asian curvy DVX73 nr 51


Barbie Career Robotics Engineer Doll oraz Barbie FXP06 MTM Tall Basketball
👈
Barbie Doll 94 – Curvy with Blonde Braids oraz Emily Barbie mtm Blue Top


 Made To Move Skateboarder DVF70👆




 Barbie Fashionista  66 Beautiful Butterflies Curvy👆
Barbie - Dreamtopia Long Hair Princess - Pink oraz Midge Dreamhouse




 Midge Style i Spring Into Style 26





 Princess Candy 2016 👇

 Cool Shoppin' oraz Teresa Hair Hightlights1990 👉

 👆Teresa MTM


 👆Barbie Look Sweet Tea oraz Fairytopia Dahlia

👈Barbie Mackie i Barbie I Message Girls 2004r

W tym dość wyjątkowym wpisie znalazło się dwadzieścia pięknych, pełnych słonecznego blasku dziewczyn, pełnych energii, młodzieńczego zapału i .....  radości życia!    Ale pojechałam! 😁😛😍😊😉

Miłego weekendu Wszystkim, wpadającym tu z wizytą,
życzą moje modelki i ja,


27 komentarzy:

  1. Jestem fanką Twojego bloga i Twoich panien, ponieważ odzwierciedlają moje własne gusta, wiele z nich również posiadam.Jestem tak jak Ty i barbiowa i paolkowa. Pomysł z zestawieniem ich w ten sposób, takim przypomnieniem barbiowego stadka, bardzo fajny a zdjęcia jak zawsze miłe dla oka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę, czytając Twój komentarz. Wpadłam na taki pomysł, bo już dawno nie pokazywałam wielu ze swoich lalek a każda z nich na taką sesję zasługuje :)))
      Barbiowa i paolkowa to całkiem słuszne i prawdziwe określenie mojej pasji :-)
      Pozdrawiam serdecznie, Selinko :-)

      Usuń
  2. Nooo ;0) pojechałaś :0)))
    Ale ja bardzo lubię oglądać zdjęcia Twoich Panien :0) tym bardziej, że moje popadły w niełaskę ;0) mam nadzieję, że czasową ;0)
    Pozdrawiam cieplutko Oleńko :0)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję :-)
      Chociaż dziergasz arcydzieła dla ludzi, panny chętnie by założyły stworzone przez Ciebie ubranka i zabłysnęły przed obiektywem :)))
      Gorące pozdrowienia, Moniko :-)

      Usuń
  3. Pojechałaś, pojechałaś...Ale co tam...pięknie u Ciebie, panny zadowolone z uwagi, jaką im poświęciłaś, a ja naoglądałam się i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, że tak odebrałaś te zdjęcia i mój komentarz :-)
      Pozdrawiam serdecznie i bardzo Ci dziękuję za odwiedziny i za komentarz :)))

      Usuń
  4. Ależ Twoje dziewczyny są prześliczne! A jak elegancko ubrane i upozowane! Przy takiej ilości na pewno nie obyło się bez fikołków, ale na zdjęciach wszystkie wyglądają rewelacyjnie :) Oglądam i wzdycham z podziwem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki miły komentarz... bardzo Ci dziękuję, Chiriann. Przekonuję się, jak bardzo różni się artykulacja lalek mtm i starszych fashionistek. U mtm przeguby są ścisłe i trwale można upozować dziewczynę a fashionistki "przewalają" się na potęgę! Ale trzeba to jakoś przeboleć, bo są ujmujące i piękne!
      Ślę serdeczności i dziękuję za wizytę :-)

      Usuń
  5. Wspaniała sesja i piękne dziewczyny.:) Jestem pod wrażeniem ile panien udało Ci się sfotografować, ustawić je i dodatkowo ogarnąć niesforne włosy (szczególnie po fikołkach). Podziwiam Olu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem w niemałym szoku, bo zliczyłam je dopiero po skończonej sesji! Zaletą było to, że były już ubrane i odpadły mi przebieranki a jak pewnie wiesz, one zabierają najwięcej czasu!
      Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  6. Wiem jaka to trudna praca pozowanie lalek. Czasem sesje przedłużały się aż do wieczora i zachód słońca wymuszał z zakończenie zdjęć. Dlatego zawsze podziwiam twoje sesje, są takie naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie obyło się bez sztucznego oświetlenia i pewnie nieźle byś się uśmiała, widząc mnie, jak przesuwam lampę tam i z powrotem :)))
      Przez chwilę nawet zaświeciło słoneczko, ale zrobiłam tylko kilka zdjęć a ono schowało się za chmury...nieubłagane :-(
      Ślę Ci serdeczności Szara Sówko ♥

      Usuń
  7. To prawda, nie jest łatwo poradzić sobie czasem z ustawianiem lalek do zdjęć. Albo jakaś fiknie kozła, albo jakiś włosek zasłania twarz, albo dłoń ułoży się nie tak jak trzeba, albo z kolei oczy odbijają światło... Można tak wyliczać. A później z ogromu fotek trzeba wybrać te "znośne" - czasem po wrzuceniu na ekran komputera człowiek załamuje ręce, bo żadna fotka mu się nie podoba. Tobie na szczęście udało się wykonać wiele pomysłowych zdjęć - z różnej perspektywy. Panny wyglądają jak żywe modelki. Moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Ayu. To prawda, że nieraz efekty nie są zadowalające i z ciężkim sercem wywalam wszystkie zdjęcia. To jednak - na szczęście - ostatnio zdarza się rzadko i udaje mi się wybrać ciekawe zdjęcia. Mam przynajmniej taką nadzieję :)))
      Pozdrawiam Cię gorąco i bardzo dziękuję za wizytę :-)

      Usuń
  8. Właśnie zniknęło mi to co przed sekundą napisałam, więc napiszę tylko, że twój trud się opłacił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Nano a z tym znikaniem napisanego tekstu też mam czasami niemały problem.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Pojechałaś, i to jak pojechałaś - miło popatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą, że nie jest łatwo ustawić lalki i często one nie są skore do współpracy :-) Ale grunt to cierpliwość, a wtedy wychodzą takie wspaniałe zdjęcia :-)
    Bardzo fajny przegląd lalek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojjj prawda! ustawienie lalki, żeby ładnie pozowała, to wyczyn!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lista do pozowania lalek i nieudanych fotek jest tak wielka (moim zdaniem) jak kanion Kolorado :P, ja już czasem tracę cierpliwość :(
    Twoje panny jak zawsze cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna sesja <3

    ja ogolnie nie lubie fotografowac lalek...i jestem pelna podziwu dla tych co wlasnie boskie sesje robia i czesto pokazuja wspanialosci...ja nigdy z niczym sie nie wyrabiam..no porazka jakas ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ tu piękności. Bardzo fajny pomysł na sesję. :)

    I nie, nie jest łatwo ustawić lalki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Olla, I do not believe you are capable of taking a bad photo!!!!! In fact, you are one of the best doll photographers I know. Still, I do appreciate this project, where you randomly pose your girls. And this project, once again, shows how good you are. Oh yes, I know...there are those dolls who are a little shy....others who perhaps do not like to be photographed so they do not cooperate.....and even the new dolls who lack the experience and the dexterity to stand by themselves without a prop. But in the end....you train them very well and the result is always....perfect!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj myslę, że to tak łatwo tylko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Superstarka ma superubranko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pewnie, że nie łatwo,
    ale za to potem jaka
    satysfakcja, jak się
    już uda okiełznąć ten
    lalkowy żywioł ♥

    OdpowiedzUsuń