poniedziałek, 2 grudnia 2019

Szydełko raz jeszcze ♥

Przyznaję, że najpewniej czuję się w robótkach szydełkowych.
Zrobiłam całe mnóstwo ubranek, z których część znalazła nowych właścicieli a część - czasami zapomniana - leży sobie spokojnie w szufladzie i czeka...no właśnie, na co? 😄

Postanowiłam odkurzyć jeden z kompletów, który powstał ładnych parę lat temu.
Zaprezentuje go Anna , czyli Barbie Fashionistas 56 Style So Sweet na ciałku mtm.

Towarzyszyć jej będzie śliczna Barbie Look City Shine AA, w nowszym już ubranku z kordonka.













































 Jako że jedną z bohaterek tego posta jest piękna Barbie Look, postanowiłam dwa jej zdjęcia (zrobione w zupełnie innych okolicznościach) umieścić właśnie tutaj. 
To naprawdę cudna, o intrygującej urodzie, dziewczyna :-)



                           💙💚💛💛💓                                 

 

Jeśli ktoś miałby czas i ochotę, może przejść pod TEN link i obejrzeć premierowy pokaz kompletu z kapeluszem, który powstał i był pokazany na blogu w 2015 roku 😉😊😋!  Rany, jak ten czas leci!

Na zachętę pokazuję dwie małe fotki:









                                  💙💚💛💛💓



 To wszystko, co przygotowałam na dziś. 
Pozdrawiam Was gorąco i życzę dobrego, nowego tygodnia ♥♥♥




26 komentarzy:

  1. Oj,tak - ja również lepiej się czuję w szydełkowym dzierganiu dla lalek, jakoś lepiej mi wyliczać ilość oczek i wymyślać wzór i szybciej powstają takie miniaturki, nawet bez zszywania, którego nie znoszę.
    Twoje dziergadełka to mistrzostwo - precyzja w każdym oczku, dokładne wykończenia i przede wszystkim wdzięcznie prezentujące modelki:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wdzięczna Ci jestem, Małgosiu za taki miły komentarz :-)
      Dziękuję Ci bardzo i serdecznie pozdrawiam :)))

      Usuń
  2. Cuda tworzysz Olu. :)
    Z wielką przyjemnością oglądam zawsze Twoje szydełkowe kreacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stroje, masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie, że ubranka przypadły Ci do gustu :-)
      Serdeczności, Martyno :-)

      Usuń
  4. Uwielbiam Twojego bloga bo idealnie trafia w mój gust. Kompleciki cudowne, zdjęcia jak zwykle doskonałe a lalki.... mam je obie, więc to samo w sobie świadczy jak bardzo musiały mi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pokrewne dusze" myślą podobnie i lubią to samo :-)
      Super, że podoba Ci się forma i treść bloga :-)
      Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do obejrzenia następnych wpisów i zdjęć :-)

      Usuń
  5. Wygladaja oblednie <3 Uwielbiam Stroje od Ciebie <3 Sa przesliczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miło piszesz, Uleńko :-)
      Dziękuję Ci pięknie i pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  6. Śliczne biało czarne kreacje. A modelki wiedzą jak je właściwie zaprezentować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to dobra, i odpowiednio dobrana, modelka :-)
      Super, że stroje przypadły Ci do gustu :-)
      Serdeczności, Nano "-)

      Usuń
  7. Prześliczne kreacje! Ponieważ na szydełku potrafię z biedą zrobić tylko łańcuszek, mój podziw dla Twojego talentu nie ma granic. Dziewczyny wyglądają w nich niezwykle elegancko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się chyba podobnie, kiedy widzę przepięknie uszyte stroje! Ja z ledwością władam igłą.. ale daleko mi do umiejętności krawcowej :)))
      Dziewczyny dziękują za miłą opinię :-)

      Usuń
  8. Przepiękne szydełkowe cuda! Zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metko, Twój zachwyt jest jednym z powodów, aby tworzyć następne ubranka i bardzo Ci za niego dziękuję :-)

      Usuń
  9. klasycznie
    z charakterem
    i ŚLICZNIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Olla, this post is proof that your very stylish and very pretty fashions pass the test of time. These dresses and hats were so beautiful back in 2015 and they are all just as gorgeous now! And, your girls wear everything very well! I am still in awe of your talent as a crochet expert!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent do tworzenia szydełkowych strojów dla lalek :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie te Twoje szydełkowe ciuszki. Są takie delikatne, ażurowe. Ja lubię szydełko ale jednak druty bardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubranka Twojego autorstwa to małe dzieła sztuki. Są przepiękne!
    Panny urodziwe i na fotkach rewelacyjnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekne ubranka porobilas <3 Uwielbiam tez ogladac twoje zdjecia <3 Ja mam zawsze trudnosci...juz nawet zeby sie zebrac do zrobienia zdjec ;)

    Serdecznosci <3

    OdpowiedzUsuń