środa, 19 czerwca 2019

Koszykarka czy bogini?

Nie wiem, czy szukałam nieudolnie, czy faktycznie nie ma w necie zbyt wielu zdjęć koszykarki mtm, w ciuszkach innych niż strój sportowy.
Jest wysoka i dlatego zamieszkała u mnie, bo ciekawi mnie każda zmiana, którą producent postanowi urozmaicić ciałko mtm.
Jestem mile zaskoczona jej wysokim wzrostem a więc i nogami sięgającymi szyi!
Muszę zacząć od plusów, bo rzeczywiście jest ich więcej. Otóż bardzo zaskoczył mnie gatunek włosów tej panny. Jest tak miękki i miły w dotyku, oraz tak pięknie się układają, że aż przyjemnie na nie patrzeć! Główka jest miękka, więc i rodzaj kleju inny...zobaczymy jak długo zachowa taką konsystencję i nie będzie brudził i kleił włosów! Kolor ciałka bardzo ładny i naprawdę nie widzę zbytnio różnicy pomiędzy stawami a kończynami. Stopy ma większe, takie jak curvy, no ale mniejsze byłyby nieproporcjonalne.
No i na koniec dłonie, które są wykonane z miękkiego tworzywa i fajnie się poddają :-)




Koniec gadania, czas na pokaz foto i ostrzegam, zdjęć więcej niż zwykle!




Spójrzcie, jaki ładny, szaroniebieski kolor mają tęczówki tej dziewczyny. Z ciemnymi włosami to udana kombinacja. Brakuje mi tylko trochę dolnych dłuższych rzęs...byłaby wtedy bardziej delikatna i kobieca...



Jednak umiejętności pozowania i wdzięku, który temu towarzyszy, nie można jej odmówić!

Nawet udaje się tak ją ustawić, że stoi samodzielnie!

Posiada facemold Cassandra, który albo się lubi, albo nie. Osobiście podchodzę do niego z dystansem, chociaż na niektórych zdjęciach, które dziś pokażę - moim zdaniem - wygląda zniewalająco...więc już sama nie wiem :)))





 No i te wspaniałe, dłuuuugie nogi!

 



Palce dłoni są dość miękkie i udaje się je fajnie, naturalnie upozować :-)

Choć to sportsmenka pełną gębą to też lubi czasami elegancko się ubrać i poczuć piękną kobietą...















Podejrzewam, że ta dziewczyna jest dobrą koszykarką, natomiast jestem pewna, że to czarująca panna i ma ogromne predyspozycje do bycia modelką :-)

Pozdrawiam serdecznie,


21 komentarzy:

  1. Wspaniała dziewczyna, trochę kokietka, wzrost idealny dla modelki.:) Przecudna koronkowa sukienka. Brawo dla Pani Fotograf.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawa należą się tej ślicznotce o nietypowym wzroście i długich nogach :)))
      Do idealnej sylwetki modelki brak jej większego wcięcia w pasie. To raczej taka typowa Barbie "tall". Rekompensuje to jednak artykulacja i muszę powiedzieć, że jest naprawdę fajną dziewczyną :-)

      Usuń
  2. Kassandra to jeden z ulubionych moich buziek :D
    a samej modelki jako wysoka to już Ci zazdraszczam :P Cudo :<3
    i przepiękne porobiłaś jej fotki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ewuś. Mam już trzy Cassandry, każdą inną, ale ta ma wyjątkowy rodzaj włosów, po prostu obłędny! Poza tym świetnie się układają wokół twarzy modelki.
      No cóż, skoro Ci się podoba, czas rozejrzeć się za nową panną do swojej kolekcji ♥
      Kupiłam ją w Smyku, gdzie szukałam opalonej czerwonowłosej mtm curvy tancerki, licząc, że skoro była we Wrocławiu, to znajdę ją i gdzieś bliżej...

      Usuń
  3. Zdecydowanie w Twoich odsłonach dziewczyna zyskała. Czy to strój codzienny, czy elegancka suknia wygląda rewelacyjnie. No i fotki...super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :-)
      Też uważam, że te długaśne spodenki koszykarskie ujmują delikatności sportsmenkom i lepiej jej w "normalnych" ciuszkach :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Osobiście bardzo podoba mi się mold Kassandra. A koszykarka w twoim wydaniu jest obłędna! W sukni spokojnie może iść na galę mistrzów sportu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie opuściła by takiej okazji, mam na myśli Galę Mistrzów Sportu :)))
      Cieszę się, że stylizacje Kassandry przypadły Ci do gustu :-)
      Serdeczności, Nano :-)

      Usuń
  5. Potrafisz wydobyć z każdej lalki, to co w niej najpiękniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sklepach nigdzie nie widziałam też panny, a szkoda, bo na Twoich zdjęciach prezentuje się rewelacyjnie! O wiele ładniej, niż bym się spodziewała, oglądając firmówki... Długie, powłóczyste suknie szczególnie jej służą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc zobaczyłam ją w sklepie stacjonarnym po raz pierwszy, kiedy szukałam zupełnie innej mtm-ki. Jednak tamtej nie mieli a ta wyglądała na półce tak zachęcająco, że nie mogłam się oprzeć :)))
      Cieszę się, że ją mam bo jestem mile zaskoczona proporcjami ciałka :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. Po weekendzie będzie na mnie czekać w packzomacie razem z czerwonowłosą tancerką :). Ten mold lubię w zależności od koloru oczu i włosów. Cassandra mold jest też chyba w nr 74 fashionista.

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba najpiękniejsza koszykarka, jaką dane mi było widzieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna ta Twoja sportmenka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma rewelacyjne spodenki! :D
    Przepiękne zdjęcia jej zrobiłaś.
    Do mnie też niedawno przyjechała. Początkowo myślałam, że będzie dawczynią ciałka dla jakiejś innej lalki, ale bardzo zaskoczyła mnie jej buźka. Na żywo wygląda prześlicznie i zdecydowanie panna zachowa głowę. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam tą lalkę, ale przesadziłam jej głowę z jednej fasionistki. Bardzo sobie ją chwalę. Ciałko niesamowite i aż bardzo bym chciała, by zrobili pciałko MTM petite.
    Swoją tall kupiłam w Smyku za 120zł, a ty?

    OdpowiedzUsuń
  12. Very VERY pretty, Olla. I am always amazed at how you pose your dolls so effortlessly. It is one of the things that makes me forget they are dolls and not real people. The periwinkle blue in the first outfit is so precious and Cassandra wears it so well. And as lovely as she is in her shorts and top, she is breathtaking in the gown you have made for her towards the end of the photo story. Beautiful as usual!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Charaktertystyczny, niejednoznaczny mold Kasandry jest chyba moim ulubionym spośród współczesnych Fashionistas. A po przeczytaniu Twojego opisu ciałka i jego możliwości już widzę, że MUSZĘ mieć tę lalkę!

    OdpowiedzUsuń