niedziela, 23 kwietnia 2017

Barbie Look - Księżna Fotografii

          Barbie Look Red Carpet Pink Gown doczekała się ciekawego i pewnie miłego dla niej momentu.
Otóż zdecydowałam, aby przywrócić jej książęcą, elegancką prezencję.
Ciałko model muse przetrwało na półce utrzymując główkę pewnej (okropnie zaklejonej) Tereski a teraz powędrowało do prawowitej właścicielki.


Nie wiem czy zmienia się moje podejście do lalek i piękna w ogóle, faktem jest, że taka wspaniała, kolekcjonerska, kompletna lalka  zasila od teraz moją witrynę :-)

W nagrodę panna otrzymała dość strojną, srebrno-czarną suknię i pozwoliłam jej ją od razu zaprezentować...





Ostrzegam lojalnie, że czeka Was mnóstwo zdjęć z moją ślicznotką, więc do dzieła!
Poniższy kolaż oddaje poniekąd to co Was czeka :-)
 Suknia jedna, modelka jedna, ale w trzech fryzurkach...








 Nie wiem czy to norma wśród lalek kolekcjonerskich, ale Barbie Look ma prześliczne, wspaniale układające się włosy a na dodatek są bardzo gęste
i lśniące!





Suknia wieczorowa wykonana na szydełku ze srebrnego kordonka. 
Zapinana na plecach na trzy przeźroczyste zatrzaski.
Zdecydowałam się na ozdobienie kreacji lamówką w kształcie srebrnych kwiatuszków, która sięga od pleców, następnie pełni rolę jednego ramiączka a później spływając wokół zgrabnego ciała oplata go trzykrotnie, aby na końcu udekorować łączenie czarnego woalu z sukienką.


Kontynuacją ozdabiania sukni był dwuwarstwowy srebrno-czarny kwiat szydełkowy, dodatkowo wzbogacony delikatnym tiulem.
Może on zdobić strój, ale może też służyć jako ozdoba włosów pięknej Barbie.








Całość kolorystycznie nabiera harmonii, bo "góra" pozostaje w odpowiedniej proporcji do "dołu".




Dół sukni jest też wykonany na szydełku. Koronkowy krąg ładnie się układał, ale zdecydowałam się wzbogacić go o lekki, delikatny, suto marszczony tiul, który ciemną mgiełką otacza i łagodzi kontury spódnicy.




Niewątpliwie wzrok przyciąga też dekolt, w kokieteryjny sposób ukazujący niewielki fragment zgrabnego biustu modelki :-)




Choć bardzo podobają mi się fryzury u lalek nie czynię tego zbyt często, bo nie znoszę śladów gumek na włosach dziewczyn.

Dziś jednak spróbowałam zmienić wizerunek mojej uroczej blondynki a strój zdawał się mnie do tego nakłaniać.

Upięcie włosów nie było proste. Nie ukrywam, że odrobinę pomógł mi program graficzny, aby ukryć niedociągnięcia. Trudność w ułożeniu fryzury spotęgowały krótsze, niż u "warkoczykowej" Midge, włosy! Ciągle wysuwały się ze spinek a nie chciałam traktować ich lakierem.




Cóż, elegancji i dobrego stylu nie można tej pięknej Barbie odmówić.
Zmiana, której się poddała, sprezentowała jej klasę, lecz pozbawiła ruchu.
Coś za coś, jak w prawdziwym życiu....
Mam nadzieję, że taka Barbie Wam się spodoba ;-)

Ślę serdeczności Wszystkim, którzy mnie odwiedzają i życzę miłego, niedzielnego popołudnia,



32 komentarze:

  1. No powiem ci,że twoja ślicznotka w każdej fryzurze wygląda oszałamiająco.kreacja przepiękna.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, blondynka ma taką twarz, której pasuje każda fryzura. Gdybym tylko umiała układać jej włosy, byłoby jeszcze lepiej :-)
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń
  2. ... ależ piękna sesja :)))
    Kiecka rewelacyjna :D
    Umiesz szokować pięknem :)))
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej Barbie Look szokuje pięknem :-)
      Potrafi pozytywnie zadziwić, oj potrafi :-)
      Dziękuję Ewuniu i ślę serdeczności!

      Usuń
  3. Zaczarowałaś mnie tą sesją:)) Siedzę i patrzę wciąż na tę piękność, a każdy element stroju zatrzymuje mój wzrok w nieskończoność...
    Olu - pewnie się powtarzam, ale naprawdę - jestem zachwycona każdą Twoją lalkową sesją:)) Już nie mogę doczekać się następnej...
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochlebiasz mi Małgosiu, ale to bardzo przyjemne uczucie :)))
      Cieszę się, że sesja Ci przypadła do gustu i że dziewczyna w nowej sukni i fryzurce Ci się spodobała. Nie wiem, czy następny post będzie równie ciekawy, ale się postaram :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. BLICHTR dawnych dobrych lat na chwilkę zapłonął
    niczym neony zapowiadające kolejny seans z Gwiazdą
    Kina Niemego - oplatanie kwiatuszkami kreacji cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa, Ineczko, sprawiły mi niezwykłą radość, za co Ci bardzo dziękuję :-)
      Pozdrowienia ślę gorące :-)

      Usuń
  5. Styl i klasa na najwyższym poziomie! jakie piękne połączenie szarości z czernią i modelka której zazwyczaj towarzyszy róż, jak przyjemnie jest patrzeć na jej zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelki z czerwonego dywanu mają ogromny potencjał! Przekonałam się już o tym nie raz. Choć oryginalny komplet w różu jest ciekawy uznałam, że w kolorach srebra i czerni też będzie elegancka a na pewno "inna".
      Cieszę się, że jesteś tego samego zdania a zdjęcia Ci się podobają :-)

      Usuń
  6. Dobrze, że przywróciłaś jej dawne ciałko - mimo sztywności, pasuje jej idealnie. To lalka stworzona do podziwiania - nie musi być ruchoma. Wygląda wspaniale w Twojej kreacji :-) Bardzo mi się panna podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, choć musiałam dojrzeć do tej sytuacji. Artykulacja była dla mnie najważniejsza i jest ważna nadal, ale w pewnych okolicznościach prezencja lalki jest stokroć ważniejsza. I to jest właśnie ten moment :-)
      Bardzo mi miło, że tak odbierasz tą sesję. Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  7. Normalnie żywcem wyjęta ze złotej ery Hollywood :) prawdziwa gwiazda :)
    suknia cudna !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Określenie "gwiazda ze złotej ery Hollywood" to największa nagroda, którą mogłaś obdarzyć mnie i moją blond piękność :-)
      Pozdrawiam Zurineczko :-)

      Usuń
  8. Jest piękna w każdej odsłonie ... kreacje śliczne i eleganckie a fryzury zachwycają to dama z wyższych sfer ... bardzo udana sesja zdjęciowa . Pozdrawiam Olu i dziękuję za odwiedziny na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizyty u Ciebie uważam za bardzo przyjemne, Twoje zaś słowa bardzo mnie ucieszyły.
      Dziękuję Ci za nie i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  9. Wspaniała. Musze powiedzieć, że nie tylko zdolna z Ciebie projektantka (i wykonawczyni) mody, ale i zdolna fryzjerka. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako krawcowa dopiero raczkuję a jako fryzjerka to jestem jeszcze w powijakach :)))Ha, ha!
      Na szydełku daję radę, ale jeszcze nie tak jak bym chciała. Podobno całe życie się człowiek uczy... :-)
      Dziękuję bardzo za pochwały. Cieszą mnie Twoje słowa!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Оооооо!!! Как красиво!!! Шикарная фотосессия!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna suknia :) Niejedna gwiazda z czerwonego dywanu pozazdrościłaby jej takiej wytwornej i niepowtarzalnej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo miła Natalio, dziękuję za tak pozytywną ocenę stroju mojej blondynki :-)
      Pozdrowienia gorące!

      Usuń
  12. Prawdziwa królowa elegancji, a to upięcie włosów - majstersztyk :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Annette, Twoje określenia Barbie są niezwykle miłe i sprawiły mi ogromną radość :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. Precioso ese vestido para Barbie,está muy guapa!!!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. Another very beautiful photo session of one of your dolls featuring your wonderfully made clothing!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że tak uważasz :-)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  15. Wiesz, ja lubię te ciałka :) Choć pozbawione ruchu są szalenie eleganckie . Kreacje REWELACYJNE!!
    Z fryzurą poradziłaś sobie świetnie , to naprawdę jest trudne . Brawo !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kreacja. Powiem Ci, że ta "wysoka" fryzura jest moja ulubiona:) Modelka jest taka majestatyczna wręcz.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Oszałamiające i eleganckie stylizacje, upięcia włosów bezbłędnie dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna sukienka, misternie wykonana - podziwiam! No i nie można nie wspomnieć, że modelka śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń