środa, 21 lipca 2021

Małe Bobo

Chyba Was zaskoczę, bo dziś na blogu zagości małe Bobo a raczej dwa małe bobasy :))) 

Pisałam już wcześniej, że nie zbieram maluchów i nie zamierzam ich zbierać, ale jak zobaczyłam w SH walające się na ogromnych stołach  figurki, nie mogłam im się oprzeć.

Widok jednego z nich - energicznego i rezolutnego szkraba - zaskoczył nawet samego Frodzia! 


Na piknik zabrała je Carnaval. Lubię tę pannę, bo ma szczery, beztroski uśmiech i zawsze poprawia mi humor. Uwielbiają ją również dzieciaki, bo pozwala im na wiele...



Drugie Bobo jest ciemnej karnacji, ma uroczego loka nad czołem a w rączkach grzechotki :))) 
Uwielbia siedzieć na kolanach i gaworzyć bez końca :)))





Najlepiej odpoczywa się...na trawie! 
Choć była wykoszona trudno było znaleźć odpowiednie i spokojne miejsce na rozłożenie kocyka, leżaczka, nadmuchanie kolorowej plażowej piłki i wyjęcie z koszyka smakołyków :-)

W końcu się jednak udało i w towarzystwie chabrowo-fioletowych kwiatów miło spędziliśmy całe przedpołudnie :)))



Pogoda dopisała, okolica piękna...

🍒🍋🍉🍊🍍🍐🍏

Choć Carnaval uwielbia dzieci, postanowiłam dać jej trochę spokoju i przy okazji "cyknąć" parę fotek.






Tyle przygotowałam na dziś 😊

Dziękując za odwiedziny i uwagę - ślę Wszystkim serdeczne, wakacyjne pozdrowienia 🌞 



14 komentarzy:

  1. Ale słodkie te maluszki. A dziewczyna świetnie się nimi zaopiekowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym spotkała takie dzidzie w ciucholandzie, również bym je zabrała do domu :-) Nie zbieram, ale... są tak urocze! Piękna jest ta lalka :-) Do twarzy jej z maluchami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. rezolutne dziecko i piękna kobieta (znazy lalka) to jest zestaw na wakacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze te maleństwa! Super sesja zdjęciowa z tymi słodziakami:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie maluchy, mam kilka z serii w tych czapeczkach. Panna urocza i jaka z niej wspaniała niania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się pozachwycam pięknym kostiumem, gadżetami i przyjemną miejscóweczką do sesji ! Też mam tą pannę i uwielbiam jej życzliwe oblicze tryskające pełnią pogody ducha, której jej szczerze zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten maluch w przebraniu renifera nie tylko twoje serce skradł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna świetna sesja z super modelkami. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest ta Twoja panna, a jak jeszcze uchwycona w obiektywie Twoim i cudnym plenerze to już całkiem szczęka opada<3 Cudny ma strój plażowy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja sesja to kwintesencja letniego klimatu - kocyk, słonko, trawa, woda i beztroski wypoczynek! Carnaval świetnie wygląda w tym kostiumie! Maluchy to mniej moja bajka, ale potrafię zrozumieć, dlaczego trudno Ci się było im oprzeć :). Chyba świetnie się dogadują ;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Koronkowa robota. Patrząc na Te małe dzieła sztuki aż chce mi się wrócić do nauki szydełkowania

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten maluch w czapce jelonka to Twozies. Ten drugi nie wiem. Piesek i lalka śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że mimo wyznaczonej linii kolekcjonerskiej, czasem przygarniasz inne, zaskakujące lalkowe byty, Oleńko. Ciemny dzieciaczek cudnie pasuje do Carnaval. A cała sesja tryska słońcem i daje widzowi urlopowy relaks. Oj, mało było u nas na Mazowszu takich pięknych dni, a jak już było słonecznie i gorąco, to zawsze musiała ostatecznie rozpętać się burza.

    OdpowiedzUsuń