poniedziałek, 16 lipca 2018

Złoto, czerń i niesymetryczny dekolt

          Nim przedstawię, kogo spotkaliśmy nad Wisłą i nim moja nowa, zaokrąglona panna o imieniu Joyce doczeka się nowych ciuszków, pokażę jej koleżankę, która jest jej wielkim przeciwieństwem!
Śliczna brunetka, o ciemniejszej karnacji i odrobinę szczuplejsza..., żeby nie napisać zgrabna jak diabli!



Zdjęć całe mnóstwo, z góry przepraszam, ale nie potrafiłam wybrać ;-)










Zarówno w plenerze jak i podczas sesji domowych 
dziewczyna pozuje z wielką gracją i bardzo naturalnie :-)








Jej strój to czarny kostium (body) wykonane na szydełku ze złotym paskiem
oraz szydełkowa spódnica ma gumce, z połączonych kółeczek (kwiatuszków).










Panna jest wspaniała i bardzo dobrze się z nią pracuje. Na większości zdjęć wychodzi dobrze, stad kłopot z ich wyborem do publikacji. Wybaczcie więc nadmiar w ilości pokazanych fotografii 😊

Pozdrawiam Wszystkich i życzę fajnego, miłego tygodnia!😘


40 komentarzy:

  1. Nie narzekam na nadmiar, ale niedosyt. Świetne zdjęcia, wspaniała sukienka i modelka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreacja fantastyczna, a panna jest śliczna. Pozuje tak naturalnie, jakby była żywą dziewczyną. Wspaniałe zdjęcia i wcale nie jest ich zbyt dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać, dziękuję Ci pięknie :-)
      Serdeczności ♥

      Usuń
  3. Piękna modelka w ślicznej kreacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna z niej modelka! Nic dziwnego, że cieszy się twoimi szczególnymi względami. :) Miejscami kojarzy mi się z Chanel Iman, a innym razem z Zoe Kravitz. Kreacja ma niesamowity wzór. A czerń i złoto dodają Annie elegancji i szlachetności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie modelki, do których porównujesz moją Annę, to przepiękne kobiety i rzeczywiście urodą zbliżone do czarnulki. Uważam to za zaszczyt i bardzo Ci dziękuję za odwiedziny :-)
      Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  5. Piękna jest, ale to sukienka zachwyciła mnie najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie za pochwałę dziękuję ja, olla123 :)))

      Usuń
  6. Zachwyciłam się sukienką. Modelka też cudna, a Twoimi zdjęciami znudzić się nie można. Wręcz przeciwnie można oglądać bez końca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać, Szara Sówko :-)
      Dziękuję Ci pięknie i ślę serdeczności ♥

      Usuń
  7. Piękną dziewczynę mam, choć na jej pierwotnym ciałku - zatem nie zaskoczył mnie ni jej wdzięk ni znana mi uroda. Ale czarna, ażurowa kreacja jest obłędna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak uważasz, sprawiasz mi tym olbrzymią frajdę :-)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  8. Wspaniałe, misterne koronki! I modelka wydaje się być stworzona do ich prezentowania. Zwróciłam również uwagę na piękne, złote szpilki! Całość przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobiazgi i dodatki czynią strój bogatym i kompletnym o czym często ja sama zapominam :)))
      Dziękuję Ci, eunice za tak miły komentarz :-)

      Usuń
  9. Więcej takich zdjęć, więcej! <3
    Dziewczyna pełna wdzięku, a w tych koronkach wygląda niesamowicie. Chciałabym potrafić uszyć coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że tak uważasz :-)
      Miło mi, że sesja, strój i panna Ci się spodobały :-)
      Pozdrawiam gorąco :)))

      Usuń
  10. Love seeing all of your photos as they are always well done and so lovely! The doll is really pretty. Is that a Poppy body she has? The dress is absolutely wonderful. And the doll shows off the dress wonderfully!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa. Lalka ma ciałko "made to move", które uwielbiam!
      Poppy to również piękna panna, ale ma skromniejszą artykulację.
      Sprawiłaś mi wielką przyjemność swoim komentarzem, dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Piękna modelka i kreacja:-))) wzroku od niej nie można oderwać;-) oglądaniem zdjęć wcale się nie nudzę, tak więc proszę o wiecej:-))) serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiałam się, że podobnych zdjęć może być zbyt dużo, co uczyni post nużącym. Skoro tak nie jest, tym bardziej mi miło :-)
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam ♥

      Usuń
  12. Chcesz powiedzieć, że ta spódnica to Twoje dzieło?! O matko i córko, przecież to prawdziwe cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto to pisze?! Osoba, której zazdroszczę talentu i pomysłów!
      Ale i tak połechtałaś moje ego, za co Ci bardzo dziękuję :-)

      Usuń
  13. Kieckę zrobiłaś obłędną I przepięknym plenerze, a już nie wspomnę o modelce <3
    Pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne sukienka i fotografie! I oczywiście lalka jest fantastyczny, tak piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna panna w cudnej sukni! Śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, Metko :-)
      Pozdrowienia serdeczne :)))

      Usuń
  16. Wspaniała modelka, w dodatku tak cudnie ubrana! Nic dziwnego, że trudno było wybrać zdjęcia, bo na wszystkich wygląda świetnie, choć moje ulubione to chyba pierwsze plenerowe... Widać też, że ma temperament... i niesamowite włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, modelka jak marzenie! Piękna, naturalna i obłędnie fotogeniczna!
      Bardzo Ci dziękuję za pozostawienie tak miłego wpisu :)))

      Usuń
  17. Piękna nigdy dość, można je podziwiać godzinami :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna barbie, przypomina mi nieco moją ukochaną piosenkarkę Selene Quintanilla Perez. :) Sukienka cudowna. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcie nr 4 przy fontannie -genialne. Prześliczna i przenaturalna poza.
    I choć nie jestem fanką szydełkowych sukienek ten dół mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń