piątek, 20 czerwca 2014

Barbie kocha złoto

          Nie jest to stwierdzenie próżności Barbie, raczej dotyczące jej urody, z którą doskonale komponuje się każdy element w kolorze złota.

Przykładem: złotoruda Summer i blondynka Glam...



 
Wykonałam suknię, która jest efektem szydełkowania i szycia.




"Nagrodę filmową"  pożyczono od Gwiazdki Filmowej, bo był koloru złota...

 
Góra (gorset- jak kto woli) jest zrobiony na szydełku z kordonka kremowego. Prosto skończony przy dekolcie i sięgający linii bioder. Do niego doszyłam spodnicę, podwójnie złożoną, lekko marszczoną (tzn. ile mi materiału starczyło).




  Ozdobiłam suknię cieniutką taśmą w kolorze złoto-srebrnym: koło dekoltu, na szwie łączącym górę ze spódnicą oraz wykonałam z niej ramiączka.



Glam Fashionistas prezentuje tę sukienkę z dodatkowym elementem zdobniczym: szydełkowym kwiatem.













Tyle przygotowałam na dziś.
Trochę dużo tych zdjęć ale mam nadzieję, że Was nie zanudziłam...






16 komentarzy:

  1. Hello from Spain: very elegant. Great dress. Nice pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta! Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

      Usuń
  2. Wersja z kwiatem tej sukienki lepiej mi się podoba ma charakter - w tej poprzedniej wersji jakby właśnie tego
    czegoś brakowało :D
    Świetne wykonanie i piękne obie panny :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same odczucia. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Ta stylizacja kojarzy mi się z Grecją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest... Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za komentarz:)

      Usuń
  4. przepiękna suknia i fajnie wygląda ten cienki materiałek, sprawia wrażenie bardzo lekkiego :) kwiatek szydełkowy zdecydowanie dopełnił suknię :) masz bardzo zdolne rączki Olu :) zdjecia śliczne i ngdy ich za dużo :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Materiał jest rzeczywiście delikatny a pomysł z kwiatem powstał juz później, kiedy ubrałam w suknię blondynkę Glam. Co do zdolnych rączek to różnie bywa, bo jak nie ma weny twórczej to nic nie pomoże...ha,ha!
      Ale miło mi, że tak to odbierasz i zrobiłaś mi tym wielką przyjemność. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Hola, me ha encantado tu blog, vengo de la linky party de Lola Godoy, me quedo por tu blog.
    Te espero en el mio: http://ortopediavirgendezocueca.blogspot.com.es/
    Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Hola, que bien tejes y coses, tus post han sido preciosos,
    Bonito fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł udało się zrealizować. Cieszę się, że Ci się spodobał.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Kreacja godna czerwonego dywanu, w obu wersjach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miły komentarz!
      Pozdrawiam z pierwszym dniem lata!

      Usuń
  8. ...nadrabiam na szybko blogowe zaległości a tu taka boska kiecka się mi trafia, że nie mogę oprzeć się pokusie i oglądam fotki kilkanaście razy! Bombowy efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, super, że suknia Ci się podoba! Pozdrawiam gorąco!

      Usuń