czwartek, 15 marca 2018

Anna i ...

          no właśnie! Miała być tylko ona a zamieszkała u nas jeszcze jedna ślicznotka!
Panną, której nie mogłam się oprzeć, jest czarnulka o azjatyckiej urodzie :-)




Stojąca w samym tyle na półce sklepowej grubcia, miała taki wyraz twarzy, jakby zupełnie straciła nadzieję na to, że ktokolwiek ją kupi!

Sami powiedzcie, czy można ją tam było zostawić?
















Zamieniłam jej ciałko, bo nie sam rozmiar, ale brak możliwości poruszania, działa na mnie drażniąco.



 
Jej słodką buzię uważam za tak ładną, że nie denerwują mnie nawet leciutko powiększone usta.
Może je kiedyś skoryguję, na razie zostawię takie, jakie są :-)

Postanowiłam też, że to właśnie ona przedstawi nowy sweter, który miał być ( i nawet przez chwilę był) spódnicą na szelkach :)))

Finał finałów, po wielu trudach i znojach robótka stała się swetrem a pozostałości spódnicy możecie "podziwiać" na głowie modelki oraz jako uzupełnienie dekoltu!







Sweterek zrobiłam na drutach z kędzierzawego kordonka z oryginalnie wplecionymi drobinkami błyszczącej nitki. 
Efekt jest naprawdę świetny, bo całość wygląda na włóczkę "boucle".






Dziewczyna o numerze 51 zwana Asian curvy została u mnie Asią :-)
Odchudzona Aśka czuje się znakomicie i bardzo lubi przeglądać się teraz w lusterku :)))





















Anna i Aśka z racji tego, że prawie jednocześnie zamieszkały w nowym domu, 
trzymają się razem i chętnie razem pozują do zdjęć :)








Ślemy pozdrowienia dla Wszystkich!


                                    Anna, Asia i 



25 komentarzy:

  1. Both ladies are very beautiful and I really love the outfits they are wearing. The red sweater is to die for!

    OdpowiedzUsuń
  2. Новые куклы очень красивы!!! Прекрасная фотосессия!!! И мне очень нравится красный вязаный комплект!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo, bardzo, bardzo mi się
    podobała Asieńka - te usta to
    nawet fajnie wyglądają do tak
    pucołowatej buźki - OBIE niunie
    śliczne i warte pokazywania,
    czego nam nie żałuj, Oleńko ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jeślibyś zastanawiała się, cóż począć
    z ciałkiem PLUS - CHĘTNIE pomogę w tej
    kwestii - mam mnóstwo kandydatek na PLUS :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są naprawdę śliczne a ubranka super ... podziwiam twoje umiejętności krawieckie i dziewiarskie . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta Asieńka!
    I świetny sweterek dostała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz talent do wyszukiwania samych ślicznotek.
    Ja też bym się nie oparła tej Azjatce, ale na szczęście nie chodzę tam, gdzie takie panny mogą kusić. :)
    Lubię pełne usta, więc do Aśkowych nie mam zastrzeżeń. A sweter wyszedł bosko, w dodatku można go nosić na różne sposoby. I widać, że Asia z Anną dobrze się ze sobą dogadują. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa panna jest równie piękna i ślicznie jej w czerwonym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Panna grubinka jest popularna ostatnio na blogach ale Twoja jest jedyna w swoim rodzaju. Na poczatku myślałam, że Ty zmieniłaś jej usta. Ale nie. Tak zrobili jej fabrycznie. Są niepokojące. Niekonicznie w moim guście i chyba też nie do końca w Twoim, skoro planujesz przemalowanie. Sweterek świetny ale i tak moją uwagę w całości skradła Ania. Och. Kocham ten mold. A stylizacja powaliła mnie na kolana. Ta spódnica z koła rodem z lat 60-tych. Ty wiesz jak mnie zachwycić ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aśka jest naprawdę śliczna. Dwuczęściowy sweterek mnie zauroczył i modelem i kolorem. Ania też pięknie odziana. Nie ma to, jak być Twoją lalką. Można liczyć na obficie zaopatrzoną szafę i wspaniałe dodatki, a nade wszystko na profesjonalne sesje zdjęciowe. Lalką być, ach lalką być... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, trzeba było pannę wyrwać z tych czeluści sklepowej depresji! To był strzał w dziesiątkę! Lalusza wygląda wspaniale - ożyła!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna lalka, a sweterek jest rewelacyjny. Najbardziej podoba mi się w tej najprostszej wersji, bo jest wtedy idealną miniaturą. :) I kolor ma rewelacyjny.

    Strój Anny też super. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh Olla...you new doll is so very pretty! I love her just the way she is. She's different enough from your other lovely ladies, yet in still, she has that same soft, feminine look like the rest of your girls. I love the new sweater you knitted for her. At first I thought that was a hat you made for her, but then I realized it is part of the sweater. How very clever! And I see she's already made a friend!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ fantastyczny projekt swetra i narzutki!Ciekawe, czy może też być i spódniczką, czy za wąska w talii?
    Śliczna lalka!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ślicznotka! I jak ładnie jej w czerwonym. Falbana na golfie jak jak kropka nad i - niech tam zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne i lalki i ciuszki !!! Asia wygląda jak Makowa Panienka :) Chyba NIGDY nie uda mi się zrobić na drutach takiego małego sweterka ... :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny sweterek, w obu wariantach i urocza Asia (moja imienniczka ^^)! Naprawdę byłoby szkoda, gdyby została w sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna jest !!!! Garderoba jak zwykle genialna :) chylę czoła dla cierpliwości do dłubania maleńkich ciuszków

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie są przecudne!!!! Ubranka rewelacyjne pod każdym wzgledem:-) serdecznie pozdrawiam;-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweter jest piękne! Lubię ten kołnierz używane jako kapelusz bardzo :-). Lalka jest piękny, podoba mi się jej usta! Inne lalki jest również piękny i spódnica jest piękne! <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Preciosass,me encanta el jersey rojo.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  23. Znowu stworzyłaś pełne fantazji cuda... Piękne stroje i naturalnie pozujące modelki :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny sweterek, piękna sesja i cudna panna <3

    OdpowiedzUsuń