wtorek, 23 maja 2017

Kwiaty, kwiatki, kwiatuszki :-)

          Cieniutki, delikatny materiał w łąkowe kwiaty stał się "kanwą" następnego szycia dla lalek:-)
Za jednym zamachem, z wielkiego rozpędu,  poczyniłam dwa ubranka dla moich dziewczyn.

 
Pierwszym z nich jest:
suto marszczona spódniczka 
z dodatkową halką koronkową.

Halka jest wykonana na szydełku i od bioder do samego dołu tu klasyczne koronki! Więc się bardzo przyłożyłam, jak widzicie :)))



Tereska do spódniczki założyła białą bluzeczkę, również szydełkową a białe buciki nad kostki dopełniają strój.









Drugim strojem dla dziewczyn, może ciut skromniejszym, ale też przeznaczonym na wybitny upał, 
jest  letnia sukieneczka na ramiączkach
Ma zakładany przód wraz z krzyżującymi się na plecach szeleczkami.
Długość zaś sięga kolan modelki. Obniżony stan podkreślony jest paseczkiem z niebieską klamerką.


Oto obie dziewczyny w nowych ubraniach.




🌞   🌞   🌞   🌞   🌞

 


Zabraliśmy dziewczyny na spacer, 
nad Olzę.
Kamienie, które widoczne są po lewej stronie to dno rzeki, 
jednak wody jest stosunkowo mało 
i nurt nie zdołał zakryć całego koryta.


 


Nagle na kamieniach ukazał się młody koziorożec! 
Stanął przed Tereską na wyciągnięcie ręki!
 










Niestety nie postał zbyt długo, bo za chwilę odskoczył w bok i zniknął za kamieniami i głazami...


 🌞   🌞   🌞   🌞   🌞

Blondyneczka z niebieskimi oczami - Millie - to urodzona optymistka!
Odkąd ją znam, zawsze się uśmiecha i wszystkim poprawia humor!








Dziewczyny, podobnie jak i my, poczuły się wkrótce zmęczone.
My usiedliśmy na ławce a one na trawce :)))
Ale mi się zrymowało, ha, ha :-)

Dwugodzinne przebywanie nad szumiącą rzeką to dopiero wypoczynek!
Cóż, obowiązki jednak czekały i trzeba było wracać... 
Panny upierały się, że pójdą na piechotę, ale pewnie jeszcze byśmy byli w drodze, 
więc zapakowałam je do torby i do domu!




 🌞   🌞   🌞   🌞   🌞

 

To wszystko na dziś.
Panny w kwiecistych, łąkowych sukienkach paradują nadal po mieszkaniu, więc chyba im się ubranka spodobały..... a Wam?

Ślę serdeczności i życzę miłego popołudnia i wieczoru,




43 komentarze:

  1. Qué bonitos los vestidos de flores,me encantan!!!
    Besitoss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, Francis, że sukieneczki Ci się spodobały :-)
      Dziękuję za pozostawienie miłego komentarza.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Piękne te kreacje i cudne fotki :D
    Urzekła mnie tkanina w tak drobne kwiatuszki :D
    Pozdrawiam gorąco :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Ewuniu, materiał jest naprawdę świetny! Drapnęłam tą bluzeczkę w SH nawet nie patrząc specjalnie, co to jest! W dotyku miły i wygląda jak tkany! Jestem bardzo zadowolona a już z faktu, że Ci się spodobały nowe ubranka, to już całkiem :))) Wielkie dzięki za odwiedziny :-)
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  3. Tereska ma cudowną spódnicę!! Sama z chęcią bym taką ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że koronkowe halki wystające spod kwiecistych spódnic były kiedyś ( w zamierzchłych czasach, ha, ha) bardzo modne i często noszone! Stylizacja delikatna i dziewczęca.
      Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny na moim blogu i ślę serdeczności :-)

      Usuń
  4. Śliczne stroje na ślicznych pannach w ślicznej scenerii.nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak ślicznie skomentowałaś moje panny, sesję i stroje, to bardzo Ci dziękuję i gorąco pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Шикарная фотосессия!!! Прекрасная прогулка, прекрасные пейзажи!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Co Olgo za miły komentarz :-)
      Pozdrowienia gorące!

      Usuń
  6. Jestem pod ogromnym wrażeniem obu kreacji, ale pierwsze miejsce przyznałabym jednak tej, w której występuje Teresa. Podziwiam te drobniutkie, misterne koroneczki. Zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj eunice na moim blogu :-) Ogromnie się cieszę, że stroje dziewczyn Ci się podobają. Spódnica Tereski wymagała więcej pracy i na dodatek wyszła trochę folkowo. Zawsze jednak taki styl mi się podobał, więc i z efektu, trochę nieskromnie powiem, że jestem zadowolona.
      Jeśli też tak uważasz, tym bardziej mi miło :)))
      Serdeczności!

      Usuń
  7. Mi też się spodobały! I nie tylko ubranka, ale cała sesja!
    I jak tak oglądam u Ciebie te śliczności, to mam wielką ochotę znowu chwycić za szydełko i dziergać dla "swoich panien" te misterne koroneczki:)) Na drutach mam sweter dla córci, ale chyba córcia mi wybaczy, jak przerywnikiem będzie kolejna kreacja dla Jej imienniczki:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. I wydziergałam bzowy komplecik dla Barbie:)) Dzięki Tobie! Zarwałam noc, skończyłam rano - ekspresowe tempo:))

      Usuń
    3. Małgosiu, cieszy mnie niezmiernie, że moje robótki były bodźcem do tworzenia ubranek dla, mieszkającej u Ciebie, Barbioszki :))) Nie zwlekałam z odwiedzinami na Twoim blogu i jestem pod wrażeniem pięknego kompleciku! Jest zachwycający i wykonałaś go naprawdę ekspresowo!
      Pozdrawiam Cię gorąco!

      Usuń
  8. Napiszę woow.
    zachwycił mnie Twój blog.
    chyba tutaj na dłużej pozostanę

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dziękuję i serdecznie zapraszam :-)

      Usuń
  9. piękne te Twoje kwiatki :) a ten śliczny koszyczek z kwiatkami też sama zrobiłaś? cudne zdjęcia jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Akrimeks. Tak, ten koszyczek też zrobiłam dla lalek w komplecie z letnim kapeluszem. Wykorzystałam stary, damski kapelusz przeciwsłoneczny i trochę taśma była zbyt szeroka, bo koszyczek wyszedł taki kanciasty...
      Cóż, fotografuję co mam :)))
      Pozdrawiam i bardzo dziękuję za wizytę :)))

      Usuń
  10. Piękne plenery, piękne dziewczyny, a jednak to co najbardziej mnie zachwyca, to Twoje kreacje. Często wyobrażam sobie prawdziwe dziewczyny ubrane w Twoje stroje, wszyscy na ulicy by się za nimi oglądali. Masz niesamowity dar tworzenia przepięknych, romantycznych modeli. A w dodatku potrafisz to pokazać na zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie czytać takie komentarze :-) Ogromnie Ci dziękuję za pochwały. Niektóre stroje rzeczywiście mogłyby służyć ludziom, ale z pewnością musiałyby być dokładniej i mocniej uszyte. Moje czasem trzymają się na fastrydze ;-)
      Chciałabym umieć pięknie szyć, ale chyba brakuje mi cierpliwości :)))
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  11. Uwielbiam Twoje zdjęcia. Lalki są piękne z tych ubrań :-)

    Me encantan tus fotos. Las muñecas están preciosas con estas ropas :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam czytać takie komentarze :-)
      Pozdrowienia z Polski!

      Usuń
  12. Zawsze kochałam Barbie, twoje są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię, Pliszko na moim blogu. Sprawiłaś mi wielką przyjemność swoimi odwiedzinami i komentarzem :-)
      Ślę serdeczności!

      Usuń
  13. Ach te kwiaty- aż czuć że przyszła wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :-)
      Dziękuję Ci, Besu za wizytę i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. Jakie piekne te kreacje <3 Niby ten sam material ale zupelnie innaczej sie prezentuja :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się dziwię, jakie są efekty szycia z tego samego materiału. Wszystko zależy od fasonu. Powstają wtedy zupełnie różne stroje :)))
      Dziękuję Uleńko za wizytę i pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  15. I Ciebie te wszystkie panny maja "prawdziwe życie". Taki właściciel to chyba marzenie każdej lalki :) wszystkie wychuchane i pięknie ubrane aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, aby moje lalki miały ...wygodę :-) Może to zabrzmi śmiesznie, ale lubię kiedy są ładnie ubrane, mają pełny strój i siedzą wygodnie na kanapach i fotelikach.
      Skoro to widać na zdjęciach, tym mi przyjemniej :-)
      Dziękuję bardzo za miły komentarz :-)

      Usuń
  16. Obie kreacje są świetne, ale mnie uwodzi szczególnie połączenie kwiatków i białych elementów zrobionych szydełkiem. Według mnie panny prezentują się fantastycznie.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie słowa :-)
      Barwna spódnica z białą halką dają świetny kontrast i przez to odnosi się najlepsze wrażenie :-)
      Pozdrawiam Cię Marille i dziękuję za wpis :-)

      Usuń
  17. zauroczyło mnie połączenie kwitnących sukienek
    z bijącą po oczach jasnością koszyka - cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Ineczko, koszyk rzeczywiście daje po oczach w kontraście z zielenią i materiałem spódnicy :-)
      Miło mi, że Ci się podoba :)))

      Usuń
  18. I love their clothes, just in time for summer :)


    Hugs
    Marisa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miły komentarz i odwiedziny na moim blogu :-)
      Serdeczności!

      Usuń
  19. Cudo te zdjecia w plenerze! Wreszcie wiosna, wreszcie zieleń i kwiaty - tylko korzystać tego co oferuje natura.
    Sukienusie prześliczne, uwielbiam takie kobiece klimaty, sama jestem fanką takich sukienek i moja letnia garderoba obfituje wręcz we wzorzyste, kolorowe sukienki w człowieczej skali :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne ubranka a haleczka zalotnie wyglądająca spod spódniczki - cud, miód i maliny :) Toż to cieniuśkie szydełeczko musiało być, by taki delikatny wzór powstał :D Podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie mi się spodobały kwieciste ubranka i zdjęcia domowe i plenerowe. Z koziorożcem wyszło romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciuszek Tereski powalił mnie na kolana! Boski <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń