niedziela, 18 września 2022

Dziewczyna o zielonych oczach...

Potrafi zwrócić na siebie uwagę, bo jest niezwykła. Wielu kolekcjonerów ma już ją w swoich zbiorach od dawna. To właśnie ich zdjęcia umieszczone na portalach tak bardzo zachęciły mnie do zakupu tej panny. Nie żałuję. Jest PIĘKNA!

Nietuzinkowe lalki potrzebują wyjątkowej oprawy. Bez długiego namysłu postanowiłam "wydać" ją za mąż, ubierając w prześliczną suknię, którą dostałam od Basi. Dziękuję, Basieńko, raz jeszcze!

Mogłam sfotografować ją w domu, ale czułam, że o wiele lepszy efekt przyniesie sesja w plenerze. Przeczekałam kilka dni i w wolny dzień pojechaliśmy do Kończyc Małych, gdzie znajduje się zabytkowy, pięknie usytuowany, Zamek. Choć zwany Zamkiem jest to raczej Dwór Obronny, który powstał w XV lub na początkach XVI wieku. Wielokrotnie niszczony i restaurowany, swoim dzisiejszym stanem zachęca do zwiedzania i odpoczynku w otaczającym go parku. 

Byliśmy tam po raz pierwszy i zupełnie się nie spodziewałam, że zdjęcia w tym klimatycznym miejscu tak bardzo mnie zadowolą... Uprzedzam, że jest ich całe mnóstwo! Jest to jedyna szansa na ich pokazanie, więc ośmielę się pokazać ich aż tyle 😉























Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Heide pozowała jak złoto a i pogoda była idealna!

Dziękuję za wizytę na moim blogu, serdecznie Was pozdrawiam, życząc zdrówka!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz